دانلود Wagnardsoft Tools (WTools) 0.9.1.0 Pre-release – نرم افزار بهینه و پاک‌سازی سیستم

دانلود Wagnardsoft Tools (WTools) 0.9.1.0 Pre-release - نرم افزار بهینه و پاک‌سازی سیستم

 

دانلود Wagnardsoft Tools (WTools)

| نرم افزار بهینه و پاک‌سازی سیستم |

 

Wagnardsoft Tools (WTools) 0.9.1.0 Pre-release یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان است که به کمک آن کاربر می‌تواند اطلاعات بلا استفاده در رجیستری ویندوز، هارد دیسک و دیگر اطلاعات موقت و اضافه را حذف کند و بدین ترتیب فضای در دسترس در سیستم را افزایش دهد. همانطور که می‌دانید، استفاده روزانه از سیستم‌های کامپیوتری و ذخیره و بازیابی اطلاعات مختلف منجر به تولید داده‌هایی موقت و گاها بلا استفاده می‌شود که در صورت بی‌توجهی به آن‌ها، به مرور زمان ممکن است حجم زیادی از فضای هارد دیسک به آن‌ها اختصاص یابد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز و محترم آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید سیستم خود را از وجود این دسته اطلاعات پاک‌سازی و کارکرد سیستم را بهینه کنید.

مراقبت‌های مداوم از سیستم، نه تنها منجر به افزایش عمر آن می‌شود؛ بلکه تا حد زیادی از امکان آلوده شدن سیستم به بدافزارها، باگ‌ها و یا خطر از دست رفتن اطلاعات جلوگیری می‌کند. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید فضای اختصاص یافته به اطلاعات موقت و بلا استفاده در سیستم را آزاد کنید و بدین ترتیب تجربه کارکرد روزمره خود در ویندوز را بهبود بخشید. این اپلیکیشن مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که اطلاعات جامعی از مشخصات مختلف سیستم را در اختیار شما می‌گذارد و با امکانات خاص خود می‌تواند اطلاعات اضافی و بلا استفاده در سیستم را شناسایی و تنها با یک کلیک همه آن‌ها را حذف کند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wagnardsoft Tools (WTools) را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wagnardsoft Tools (WTools) :

– امکان پاک‌سازی اطلاعات بلا استفاده رجیستری ویندوز

– امکان حذف کردن اطلاعات موقت و اضافی سیستم

– امکان ترمیم فایل‌های آسیب دیده سیستمی

– قابلیت بهینه‌سازی سرعت و کارکرد سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wagnardsoft Tools.cover1  300x150 - دانلود Wagnardsoft Tools (WTools) 0.9.1.0 Pre-release - نرم افزار بهینه و پاک‌سازی سیستم Wagnardsoft Tools.cover2  300x150 - دانلود Wagnardsoft Tools (WTools) 0.9.1.0 Pre-release - نرم افزار بهینه و پاک‌سازی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR