دانلود no USB 2.0 – نرم افزار مسدود کردن امکان شناسایی حافظه فلش درایو در کامپیوتر

دانلود no USB 2.0 - نرم افزار مسدود کردن امکان شناسایی حافظه فلش درایو در کامپیوتر

 

دانلود no USB

| نرم افزار مسدود کردن امکان شناسایی حافظه فلش درایو در کامپیوتر |

 

no USB 2.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی در زمینه مسدود ساختن امکان شناسایی حافظه فلش در کامپیوتر است. با استفاده از این برنامه، کاربر به آسانی می‌تواند امکان خواندن / نوشتن حافظه فلش درایو در کامپیوتر را فعال و یا غیرفعال کند. شاید برای شما هم سوال باشد که کاربرد این نرم افزار چیست و تحت چه شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد؛ پاسخ به این سوال را اینگونه می‌توان داد که اگر قصد داشته باشید به طور کامل از امکان ویروسی شدن سیستم توسط حافظه‌های فلش جلوگیری کنید، شاید که این برنامه یک راهکار ویژه و ساده برای این نیاز باشد.

برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه، این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید صرفا امکان خواندن و نوشتن با حافظه‌های USB را مسدود کنید؛ در حالی که هیچ اختلالی در کارکرد دیگر دیوایس‌های یو‌اس‌بی در سیستم به وجود نیاید. از آنجا که بسیاری از ویروس‌ها و بدافزارهای کامپیوتری از طریق پورت یو اس بی به سیستم وارد می‌شوند، با استفاده از این برنامه می‌توانید امکان متصل کردن حافظه فلش به سیستم را مسدود کنید و بدین ترتیب امنیت سیستم خود را در برابر این گونه تهدیدات بالا ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار no USB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار no USB :

– امکان مسدود کردن شناسایی حافظه فلش در سیستم

– قابلیت غیرفعال‌سازی امکان خواندن و نوشتن حافظه‌های فلش و مموری کارت

– عدم تداخل در کارکرد کیبورد، ماوس و دیگر تجهیزات متصل به درگاه USB

– دارا بودن رابط گرافکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

no USB.cover1  300x160 - دانلود no USB 2.0 - نرم افزار مسدود کردن امکان شناسایی حافظه فلش درایو در کامپیوتر no USB.cover2  300x160 - دانلود no USB 2.0 - نرم افزار مسدود کردن امکان شناسایی حافظه فلش درایو در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 80 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR