دانلود Leawo PhotoIns Pro 2.0.0.0 – ابزار ویرایش حرفه‌ای تصویر

دانلود Leawo PhotoIns Pro 2.0.0.0 - ابزار ویرایش حرفه‌ای تصویر

 

دانلود Leawo PhotoIns Pro

| ابزار ویرایش حرفه‌ای تصویر |

 

Leawo PhotoIns Pro 2.0.0.0 نام یک بسته نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه ویرایش تصاویر است که از دو ماژول مختلف ساخته شده که شامل ابزار ویرایش و بهینه‌سازی عکس‌ها و همینطور امکان حذف کردن بک‌گراند تصاویر است. امکان بهینه‌سازی عکس‌ها، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید ضمن فراخوانی تصاویر خود، صرفا با چند کلیک ساده بتوانید آن‌ها را به شکلی جادویی بهینه‌ کنید و یک خروجی بسیار زیبا و باکیفیت را تحویل بگیرید. پردازش تصاویر در این روش، به شکل کاملا خودکار و با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی انجام می‌گیرد؛ از این روی تنها کافی‌ست که تصویر مورد نظر خود را در محیط برنامه فراخوانی و سپس شاهد بهینه‌سازی خودکار آن باشید.

این برنامه می‌توانید به شکل خودکار، حتی جزئی‌ترین ایرادات موجود در تصاویر را شناسایی و برطرف کند. به عنوان مثال، شما با این برنامه می‌توانید خصوصیات مختلف چهره‌ها در تصویر را بهینه‌سازی کنید و یا اینکه مشکلاتی همچون لرزش لنز و یا وجود ایرادات مختلف در رنگ‌ها را برطرف کنید. دیگر امکان موجود در این برنامه، قابلیت تشخیص خودکار و حذف کردن بک‌گراند تصاویر است؛ بدین صورت که شما با این امکان به راحتی قادر باشید سوژه مورد نظر خود از تصویر را انتخاب و در یک پس‌زمینه جدید آن را قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Leawo PhotoIns Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Leawo PhotoIns Pro :

– امکان اصلاح ایرادات تصاویر به صورت کاملا خودکار

– رفع ایرادات مربوط به رنگ و یا لرزش لنز دوربین در تصاویر

– دارا بودن امکان پیش‌نمایش سریع تغییرات صورت گرفته بر روی تصاویر

– قابلیت تشخیص و حذف خودکار بک‌گراند تصاویر

– صرفه‌جویی در زمان حین ویرایش و یا حذف پس‌زمینه تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Leawo PhotoIns Pro.cover1  300x222 - دانلود Leawo PhotoIns Pro 2.0.0.0 - ابزار ویرایش حرفه‌ای تصویر Leawo PhotoIns Pro.cover2  300x222 - دانلود Leawo PhotoIns Pro 2.0.0.0 - ابزار ویرایش حرفه‌ای تصویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 239 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR