دانلود Dissy 1.0.0 – نرم افزار آنالیز هارد دیسک و مشاهده فضای اختصاص یافته به فایل‌ها و فولدرها

دانلود Dissy 1.0.0 - نرم افزار آنالیز هارد دیسک و مشاهده فضای اختصاص یافته به فایل‌ها و فولدرها

 

دانلود Dissy

| نرم افزار آنالیز هارد دیسک و مشاهده فضای اختصاص یافته به فایل‌ها و فولدرها |

 

Dissy 1.0.0 نام یک اپلیکیشن جدید و رایگان است که به شما کمک می‌کند تا هارد دیسک سیستم را آنالیز کنید و فضای اختصاص یافته به هریک از فایل‌ها و فولدرها را مشاهده نمایید. در صورت مواجه شدن با مشکل کمبود فضای هارد دیسک، شاید که اولین اقدام این باشد که به جستجوی فایل‌ها و فولدرهای حجیم بپردازیم. بررسی دستی هارد دیسک و جستجو کردن این دسته از داده‌ها، کاری سخت و زمان‌بر است و شاید حتی گاهی یک امر بی‌نتیجه باشد. در صورتی که شما هم به دنبال راهی جهت بررسی هرچه دقیق‌تر هارد دیسک هستید و می‌خواهید مقدار فضای اختصاص یافته به هریک از فایل‌ها و فولدرها را تشخیص دهید، در این مطلب ابزاری مخصوص به این کار را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

در بسیاری از موارد، کاربر از محل دقیق ذخیره فایل‌های حجیم بی‌اطلاع است. جستجو و پیدا کردن این دسته از اطلاعات، کاری سخت و دشوار بوده و بدون یک ابزار مخصوص به شکل صحیح نمی‌توان از وجود این دسته از فایل‌ها و محل آنان اطلاع حاصل کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که می‌تواند محل دقیق ذخیره‌سازی این دسته از فایل و فولدرها را مشاهده کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید درایو و آدرس دقیق فایل یا فولدرهای حجیم را تشخیص داده و در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که به راحتی شما را در امر پیدا کردن اطلاعات پرحجم یاری می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Dissy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dissy :

– امکان اسکن کردن هارد دیسک و حجم اختصاص یافته به فایل‌ها و فولدرها

– امکان تشخیص اطلاعات حجیم

– قابلیت پیدا کردن اطلاعات تکراری در سیستم

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در اسکن و تشخیص اطلاعات پرحجم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dissy.cover1  300x186 - دانلود Dissy 1.0.0 - نرم افزار آنالیز هارد دیسک و مشاهده فضای اختصاص یافته به فایل‌ها و فولدرها Dissy.cover2  300x186 - دانلود Dissy 1.0.0 - نرم افزار آنالیز هارد دیسک و مشاهده فضای اختصاص یافته به فایل‌ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR