دانلود Сonvertilla 0.7.1.37 – ابزار رایگان تبدیل فرمت‌های ویدیویی

دانلود Сonvertilla 0.7.1.37 - ابزار رایگان تبدیل فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Сonvertilla

| ابزار رایگان تبدیل فرمت‌های ویدیویی |

 

Сonvertilla 0.7.1.37 نام یک ابزار جدید و رایگان است که کارر به واسطه آن می‌تواند فرمت‌های ویدیویی را به آسانی به همدیگر تبدیل کند. در صورتی که شما هم نیاز دارید فایل ویدیویی یا فیلم مورد نظر خود را به فرمتی دیگر تبدیل کنید و برای این کار، نیاز به نرم افزاری ساده و رایگان دارید، در این مطلب می‌توانید ابزار مورد نظر خود را پیدا کنید. این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های شناخته شده ویدیویی، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید به راحتی فایل ویدیویی دلخواه خود را فراخوانی کرده و طی چند کلیک ساده، آن را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید.

این روزها برای تبدیل کردن فایل‌های ویدیویی، نرم افزارهای مختلفی در دسترس هستند که هریک نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در این بین، برخی کاربران بیشتر به ابزارهایی علاقه نشان می‌دهند که رایگان باشند و بدون هیچگونه محدودیتی امکانات مورد انتظارشان را برآورده سازد. نرم افزاری که در این مطلب خدمت شما عزیزان بازدیدکننده معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانید فایل‌های ویدیویی خود را به فرمت‌هایی قابل پخش در دیوایس‌های Android, iOS, BlackBerry, SONY PSP, PS3, Microsoft XBOX 360 و … تبدیل کنید و به راحتی خروجی را در فرمت دلخواه خود تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Сonvertilla را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Сonvertilla :

– پشتیبانی کامل از فرمت‌های MP4, FLV, MKV, MPG, AVI, MOV, WMV, M4V, 3GP, MP3, WEBM, OPUS, AAC, FLAC, APE, WAV, ASF و …

– امکان تبدیل فرمت فیلم‌ها جهت پخش در آیفون و آیپد، دیوایس‌های اندروید، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و …

– قابلیت تغییر دادن سایز ویدیوها

– امکان تنظیم کیفیت فایل خروجی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده، زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Convertilla.cover1  300x211 - دانلود Сonvertilla 0.7.1.37 - ابزار رایگان تبدیل فرمت‌های ویدیویی Convertilla.cover2  300x211 - دانلود Сonvertilla 0.7.1.37 - ابزار رایگان تبدیل فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR