دانلود Ashampoo WebCam Guard 1.00.10 – نرم افزار جلوگیری از جاسوسی توسط وبکم

دانلود Ashampoo WebCam Guard 1.00.10 - نرم افزار جلوگیری از جاسوسی توسط وبکم

 

دانلود Ashampoo WebCam Guard

| نرم افزار جلوگیری از جاسوسی توسط وبکم |

 

Ashampoo WebCam Guard 1.00.10 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از حریم خصوصی خود در حین کار با کامپیوتر محافظت کنید. وبکم‌ها، تجهیزاتی کاربردی هستند که می‌توان گفت امروزه بر روی اکثر رایانه‌ها و لوازم هوشمند موجود می‌باشند. در واقع این تجهیزات، در جای خود بسیار مفید هستند و زمینه برقراری ارتباط تصویری از طریق شبکه اینترنت را فراهم می‌کند. اما در صورت رعایت نکردن اصول ابتدایی، ممکن است خطرات امنیتی بسیاری کاربر را تهدید کند و حتی اتفاقات ناخوشایندی را به بار بیارود. برای مثال، شرایطی را تصور کنید که شخص هکر توانسته کنترل وبکم شما را به دست گرفته و بتواند نمای داخلی محل کار یا منزل شما را ببیند. اینگونه خطرات، ممکن است هرکدام از ما را تهدید کند و برای غلبه بر آن، باید تمهیداتی اندیشیده شود که در این مطلب، یکی از ابزارهای قدرتمند در این زمینه را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

حتی فکر به اینکه شخص دیگری بدون اجازه ما بتواند تصویر ما و ضای اطراف‌مان را از طریق وبکم ببیند و یا اینکه صداها را از طریق میکروفون شنود کند، بسیار آزاردهنده است. محصول نرم افزاری جدیدی که این بار به خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، می‌تواند مشکل فوق را به شکل دائمی حل کند. این برنامه با استفاده از الگوریتم‌هایی پیشرفته و قدرتمند، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنها با یک کلیک امکان دسترسی به سخت افزار وبکم یا میکروفون را غیرفعال کنید تا در مواقعی که به آن نیاز ندارید، به طور کامل از امکان روشن شدن آن جلوگیری کنید و هر زمان که خواستید، مجددا آن را به حالت فعال درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo WebCam Guard را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ashampoo WebCam Guard :

– امکان روشن و خاموش کردن وبکم و میکروفون به سادگی

– جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به وبکم و میکروفون

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– دارا بودن الگوریتم هوشمند و قوی برای فعال / غیرفعال‌سازی کارکرد وبکم و میکروفون به صورت سخت افزاری

– امکان حفاظت از حریم خصوصی کاربران در فضای آنلاین

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ashampoo WebCam Guard.cover1  300x198 - دانلود Ashampoo WebCam Guard 1.00.10 - نرم افزار جلوگیری از جاسوسی توسط وبکم Ashampoo WebCam Guard.cover2  300x198 - دانلود Ashampoo WebCam Guard 1.00.10 - نرم افزار جلوگیری از جاسوسی توسط وبکم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR