دانلود Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 – کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو برای اندروید

دانلود Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 - کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو

 

دانلود نرم افزار Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker برای اندروید

| کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو |

 

Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید در زمینه ساخت ویدیو و اجرای انواع طراحی‌های گرافیکی به کمک گوشی و تبلت‌های اندروید است که کاربر را قادر می‌سازد که بتواند با خلاقیت خود، انواع محتوای جذاب ویدیویی و تصویری را طراحی کند. این اپلیکیشن، یک بسته جامع شامل ابزار ویرایشگر تصویر، ساخت فیلم، طراحی لوگو و ساختن کلاژهایی جذاب و دیدنی است که امکاناتی جذاب و هیجان‌انگیز را در خود دارد. با استفاده از این برنامه، شما به راحتی می‌توانید محتوای چندرسانه‌ای خود را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی طراحی و سپس به راحتی آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

همه آن چیزی که برای ساخت و ویرایش عکس و فیلم نیاز دارید در برنامه کانوا گنجانده شده است. این برنامه کتابخانه‌ای عظیم از هزاران تصویر و مونتاژ ویدیویی در خود دارد که با استفاده از آن‌ها بتوانید برای تصاویر خود قاب‌هایی جذاب استفاده کنید و با کنار هم قرار دادن آن‌ها، اسلایدشوهایی زیبا و هیجان‌انگیز بسازید. علاوه بر این، با امکانات این برنامه می‌توانید انواع تصاویر حرفه‌ای، کارت ویزیت، استوری اینستاگرام، پوسترها، رزومه و … را طراحی کنید و از آن خروجی بگیرید.هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Canva:

– دارا بودن ابزار ویرایشگر فیلم: کراپ، چرخش، برش و ادغام ویدیوها با همدیگر

– امکان اضافه کردن موزیک به پس‌زمینه فیلم‌ها

– دارا بودن ویرایشگر حرفه‌ای عکس با استفاده از فیلترها و همینطور امکان حذف بک‌گراند تصاویر

– امکان طراحی تصاویر متحرک و انیمیشن‌سازی

– امکان افزودن متن به تصاویر با بیش از 500 فونت جذاب و هیجان‌انگیز

– امکان ساخت استیکر و انیمیشن گیف

– دارا بودن امکانات جامع برای طراحی لوگو و آرم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Canva1 85x150 - دانلود Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 - کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو برای اندروید Canva2 85x150 - دانلود Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 - کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو برای اندروید Canva3 85x150 - دانلود Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 - کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو برای اندروید Canva4 85x150 - دانلود Canva: Graphic Design, Video Collage, Logo Maker 2.120.0 - کانوا: اپلیکیشن طراحی گرافیک، ساخت ویدیوی کلاژ و لوگو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به نرم افزار و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 26.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR