دانلود بازی Turbo Tap Race 1.7.2 – اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Turbo Tap Race 1.7.2 - اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Turbo Tap Race برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Turbo Tap Race 1.7.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی BoomBit Games است. توربو تپ ریس؛ رقابت اتومبیل‌رانی جدیدی که با دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب خود، در همین مدت زمان کوتاهی که از زمان عرضه‌اش گذشته توانسته مخاطبان زیادی را جلب خود کنید. در این بازی، شما می‌توانید در کنار دیگر رقبای خود، وسیله نقلیه دلخواه‌تان را از بین طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌ها انتخاب و از تجربه هدایت آن در حین رقابت با دیگر بازیکنان لذت ببرید.

این بازی سعی می‌:ند تا گیم‌پلی سخت و گاها پیچیده بازی‌هایی در سبک اتومبیل‌رانی را ساده‌تر کند تا شما بتوانید بدون هیچ‌گونه معطلی با انتخاب وسیله نقلیه دلخواه خود، تنها با ضربه زدن بر روی صفحه شاهد حرکت کردن آن باشید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده و زیبا طراحی شده و محتوایی جذاب و چشم‌گیر دارد. شما با این سیستم کنترلی ساده و آسان می‌توانید حریفان خود را در طول رقابت از پیش روی بردارید و زودتر از آن‌ها از خط پایان عبور کنید و بدین ترتیب به امتیازات بالاتر برسید. هم اکنون می توانید بازی Turbo Tap Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Turbo Tap Race :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

– امکان تجربه رانندگی با انواع مختلف وسایل نقلیه

– امکان جمع آوری امتیاز و بالا بردن امکانات خودروها

– امکان کنترل و حرکت دادن خودرو با ضربه زدن بر روی صفحه

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Turbo Tap Race1 85x150 - دانلود بازی Turbo Tap Race 1.7.2 - اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت Turbo Tap Race2 85x150 - دانلود بازی Turbo Tap Race 1.7.2 - اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت Turbo Tap Race3 85x150 - دانلود بازی Turbo Tap Race 1.7.2 - اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت Turbo Tap Race4 85x150 - دانلود بازی Turbo Tap Race 1.7.2 - اتومبیل‌رانی توربو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 105/117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR