دانلود gImageReader 3.3.1 – نرم افزار تشخیص متن از تصویر

دانلود gImageReader 3.3.1 - نرم افزار تشخیص متن از تصویر

 

دانلود gImageReader

| نرم افزار تشخیص متن از تصویر |

 

gImageReader 3.3.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که می‌تواند متون موجود در تصاویر و اسناد پی‌دی‌اف (PDF) را تشخیص داده و آن‌ها را به متون قابل انتخاب تبدیل کند. همانطور که می‌دانید، تصاویر و یا اسناد پی‌دی‌اف حاوی متن امکان انتخاب محتوای متنی را ندارند. برای مثال، اگر که بخواهید متن موجود بر روی یک تصویر را داشته باشید، می‌بایست که به طور دستی آن را تایپ کنید. راهکار جدیدی که به کمک تکنولوژی تشخیص متن فراهم شده، این است که با استفاده از ابزارهای مجهز به این تکنولوژی، متون موجود در تصاویر یا اسناد PDF را تشخیص داده و به طور خودکار، نسخه نوشتاری آن را تحویل بگیرید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید متون موجود در تصاویر و داکیومنت‌های PDF را تشخیص داده و آن‌ها را به محتوایی قابل استخراج، انتخاب و ویرایش تبدیل کنید. تنها کافی‌ست که فایل مورد نظر خود را در محیط این برنامه فراخوانی کنید و سپس با چند کلیک ساده، باقی کارها را به تکنولوژی OCR بسپارید. این برنامه قادر است با سرعت بسیار بالا، متون موجود در سند یا تصاویر فراخوانی شده را تشخیص دهد و به سرعت نسخه متنی را در اختیارتان بگذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار gImageReader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار gImageReader :

– امکان تشخیص خودکار استایل صفحه

– قابلیت تعیین نواحی و حواشی صفحه در فایل پی‌دی‌اف و یا عکس‌ها

– امکان فراخوانی تصاویر از هارد دیسک، اسکنر، کلیپ‌بورد و اسکرین‌شات

– امکان فراخوانی چندین فایل PDF برای تشخیص متون آن‌ها

– قابلیت استخراج متن از روی تصاویر با سرعت بالا

– فراهم‌سازی امکانات ساده ویرایشی بر روی متن‌ها

– امکان تشخیص املای کلمات بعد از استخراج

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

gImageReader.cover1  300x185 - دانلود gImageReader 3.3.1 - نرم افزار تشخیص متن از تصویر gImageReader.cover2  300x210 - دانلود gImageReader 3.3.1 - نرم افزار تشخیص متن از تصویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR