دانلود StarReminder 4.23.02 – نرم افزار برنامه‌ریزی و مدیریت انجام کارها

دانلود StarReminder 4.23.02 - نرم افزار برنامه‌ریزی و مدیریت انجام کارها

 

دانلود StarReminder

| نرم افزار برنامه‌ریزی و مدیریت انجام کارها |

 

StarReminder 4.23.02 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید برای انجام امور روزمره خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و دیگر انجام هیچ‌یک از آن‌ها را به تاخیر نیندازید. با نصب این برنامه بر روز سیستم، شما به یک تقویم الکترونیکی، ابزار مدیریت اقدامات، برنامه‌ریز روزانه، ساعت زنگ‌دار و همینطور یادآور روزهای مهم در تقویم دسترسی دارید و همه این امکانات را در قالب یک ابزار کاربردی در دسکتاپ سیستم خود در اختیار خواهید داشت. در صورتی که شما هم به یک ابزار قدرتمند برای یادآوری کارها و مجهز به اعلان صوتی نیاز دارید، این برنامه می‌تواند بهترین ابزار موجود برای شما باشد.

این نرم افزار، مجهز به یک سیستم یادآور پیشرفته (با امکان تنظیمات ساده و آسان) است که با آن شما می‌توانید برای برخی اقدامات روزمره و پرتکرار، یادآورهایی منظم تعریف کنید و با این کار، دیگر دچار مشکل فراموشی اقدامات و وظایف خود نشوید. این برنامه در کنار امکانات خاص خود، مجهز به یک سیستم یادآور هوشمند در دسکتاپ است که بدین ترتیب، یادآوری کلیه امورات شما را با آلارم صوتی با یک هشدار گرافیکی بر روی دسکتاپ به نمایش درمی‌آورد. در کنار این‌ها، شما می‌توانید اجرای برخی کارها نظیر باز شدن یک برنامه خاص، خاموش و یا ری استارت شدن سیستم را نیز توسط این برنامه و سیستم برنامه‌ریزی آن به شکل خودکار به اجرا درآورید و بدین ترتیب، بخشی از امور مورد نظر خود را به شکل کاملا خودکار و دقیق در زمان مشخص به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار StarReminder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StarReminder :

– امکان کارکرد در پس‌زمینه ویندوز

– قابلیت برنامه‌ریزی انجام اقدامات

– دارا بودن امکان نمایش اعلان یادآور بر روی صفحه نمایش

– دارا بودن امکان ارسال ایمیل

– امکان دسترسی به تقویم میلادی با امکان برنامه‌ریزی بر روی روزهای مختلف

– امکان یادداشت‌گذاری بر روی روزهای مختلف هفته

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

StarReminder.cover1  300x295 - دانلود StarReminder 4.23.02 - نرم افزار برنامه‌ریزی و مدیریت انجام کارها StarReminder.cover2  300x295 - دانلود StarReminder 4.23.02 - نرم افزار برنامه‌ریزی و مدیریت انجام کارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR