دانلود DuckStation 0.1-3771 Development Build – اجرای بازی‌های پلی استیشن 1 در کامپیوتر

دانلود DuckStation 0.1-3771 Development Build / 0.1-4468 Preview Build - اجرای بازی‌های پلی استیشن 1 در کامپیوتر

 

دانلود DuckStation

| اجرای بازی‌های پلی استیشن 1 در کامپیوتر |

 

DuckStation 0.1-3771 Development Build نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربری برای طرفداران کنسول سونی پلیس استیشن 1 است. اگر شما هم دوست دارید تا یک بار دیگر این فرصت را داشته باشید تا بتوانید بازی‌های محبوب خود در دوران کودکی یا نوجوانی را تجربه کنید، نرم افزاری که در این مطلب خدمت‌تان معرفی می‌‌کنیم را از دست ندهید. این برنامه، یک ابزار متن باز و رایگان برای اجرا کردن بازی‌های کنسول پلی استیشن 1 در کامپیوتر است. بنابراین اگر که شما هم از دوست‌داران این کنسول جذاب و تجربه بازی‌های نوستالژیک آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید.

این نرم افزار به طور خاص برای شبیه‌سازی و اجرای بازی‌های دهه 90 کنسول پلی استیشن 1 در کامپیوتر ساخته شده و ساده‌ترین روش برای تجربه بازی‌های این کنسول را پیش روی شما می‌گذارد. توسعه‌دهنده این پروژه، مدعی است که این نرم افزار می‌تواند تمامی بازی‌های پلی استیشن 1 را با سرعت و کیفیت عالی بر روی سیستم‌های کامپیوتری اجرا نماید؛ بدون آنکه مشکل ناسازگاری و یا کیفیت پایین اجرای بازی‌ها را تجربه کنید! بنابراین این نرم افزار تمامی بازی‌]ای پلی استیشن 1 را برای هر سیستم کامپیوتری (حتی با کانفیگ متوسط رو به پایین) هم اجرا می‌کند تا همه این فرصت را داشته باشند باری دیگر با عناوین محبوب خود در دوران کودکی لحظات شادی را سپری کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DuckStation را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DuckStation :

– امکان اجرا کردن بازی‌های کنسول پلی استیشن 1 بر رو کامپیوتر

– امکان بازی کردن با دسته‌های بازی

– دارا بودن سرعت و سازگاری بسیار بالا

– امکان اجرای بهینه بازی‌ها در مقایسه با دیگر امولاتورهای پلی استیشن 1

– امکان سیو کردن بازی‌ها و استفاده از سیوهای دیگران

– امکان تجربه بازی‌ها به صورت چند نفره (ساپورت تا 8 دسته بازی)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DuckStation.cover1  300x273 - دانلود DuckStation 0.1-3771 Development Build - اجرای بازی‌های پلی استیشن 1 در کامپیوتر DuckStation.cover2  300x176 - دانلود DuckStation 0.1-3771 Development Build - اجرای بازی‌های پلی استیشن 1 در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR