دانلود بازی Levi Chronicles برای PC

دانلود بازی Levi Chronicles برای PC

 

دانلود بازی Levi Chronicles برای کامپیوتر

| بازی لِوی کرونیکل |

| نسخه PLAZA |

 

Levi Chronicles بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2021 توسط Atmosphere Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، حول محور یک گروه اعزامی با نام A.R.C (آژانس تحقیقات محرمانه) روایت شده است؛ گروهی که بعد از رسیدن به کوهستان‌های یخنی اینکورونتو (Incoronto) همگی ناپدید شده‌اند. شما در این بازی به عنوان یکی از اعضای این گروه تحقیقاتی، باید قبل از آنکه دیر شود راهی برای خروج از شرایط فعلی پیدا کنید و بدین ترتیب جان خود و دیگر همراهان را نجات دهید.

در آغاز بازی، شما باید در ابتدا کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر نقش از بازی، توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارد که به شما و تیم در سفر کمک می‌کند. شما باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشید که کار تیمی کلید حل معماها است. در این بازی، رمز و رازهای بسیاری وجود دارد که باید آن‌ها را کشف کنید و بفهمید که چه اتفاقی برای لِوی (Levi) افتاده است. شما می‌توانید این بازی را به سبک‌های مختلفی تجربه کنید. داستان سه‌نفره و یا تک نفره دو حالتی هستند که در آن می‌توانید روایت داستانی بازی را در پیش بگیرید. در این سفر، شما با محیطی خطرناک در اطراف خود مواجه هستید که در ادامه می‌توانید اسرار بسیاری از این محیط را کشف کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Levi Chronicles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Levi Chronicles1 300x169 - دانلود بازی Levi Chronicles برای PC Levi Chronicles2 300x169 - دانلود بازی Levi Chronicles برای PC

 

Levi Chronicles3 300x169 - دانلود بازی Levi Chronicles برای PC Levi Chronicles4 300x169 - دانلود بازی Levi Chronicles برای PC

 

تریلر بازی Levi Chronicles :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 4 Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 800 Series or AMD Equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 6 Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1000 Series or AMD Equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR