دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای PC

دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای PC

 

دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای کامپیوتر

| بازی روشنایی آتش: مقاومت فانتزی |

| نسخه PLAZA |

 

Firelight Fantasy Resistance بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2021 توسط Firelight Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک مبارزه‌ای از نمای سوم شخص است که شما در آن باید با شمشیر و زره به رویارویی با دشمنان بپردازید. این بازی، روایتی ماجراجویانه از آغاز هیجان‌انگیز دنیای ایزوتوپی را به تصویر می‌کشد. شما در این بازی فرصتی دارید تا بتوانید به یک داستان کشف نشده قدم بگذارید که لحظه لحظه آن جذاب و تماشایی خواهد بود.

گنیجنه‌ای ارزشمند با نام نور که انفجارهای فضایی منجر به تولد آن‌ها شده است. این ذرات، چندان بزرگ نیستند؛ ولی انرژی خیلی زیادی دارند. این انرژی، برای از بین بردن چندین سیاره هم کافی است. وظیفه شما در بازی این است که تمامی ذرات را جمع کنید و از این انرژی آن‌طور که دوست دارید استفاده کنید. سیستم مبارزه‌ای این بازی، با سپر و شمشیر است و شما می‌توانید در ماموریت‌های خود به جستجوی دشمن پرداخته و ضمن عبور از جنگل‌ها و مزارع پوشیده از برف، روند داستانی بازی را پیش ببرید و دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Firelight Fantasy Resistance را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Firelight Fantasy Resistance 1 300x169 - دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای PC Firelight Fantasy Resistance 2 300x169 - دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای PC

 

Firelight Fantasy Resistance 3 300x169 - دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای PC Firelight Fantasy Resistance 4 300x169 - دانلود بازی Firelight Fantasy Resistance برای PC

 

تریلر بازی Firelight Fantasy Resistance :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 7, 8, 10 (x64)
Processor: Intel core i3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 7, 8, 10 (x64)
Processor: Intel core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.09 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR