دانلود CopyFolders 1.0.6.5 – نرم افزار کپی کردن سریع و آسان فایل و فولدر

دانلود CopyFolders 1.0.6.5 - نرم افزار کپی کردن سریع و آسان فایل و فولدر

 

دانلود CopyFolders

| نرم افزار کپی کردن سریع و آسان فایل و فولدر |

 

CopyFolders 1.0.6.5 نام یک محصول نرم افزاری کاربردی و مفید است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به آسانی انواع مختلف فایل و فولدر را از یک مسیر به مسیر دیگر کپی کنید. این اپلیکیشن، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکل همزمان، تا 9 عدد دستور مختلف برای کپی فایل و فولدر را بین دو مسیر مشخص تعیین کنید و سپس با یک کلیک، همه آن‌ها را به اجرا درآورید. همانطور که می‌دانید، عملکرد کپی و جابه‌جایی فایل و فولدر در ویندوز، به صورت تکی قابل اجراست و به حالت پیش‌فرض نمی‌توان این عمل را به صورت گروهی در چند آدرس مختلف به اجرا درآورد.

کاربر بر حسب نیاز خود، می‌تواند چندین آدرس مختلف را تعیین کند و در پایان، صرفا با یک کلیک همه این عملیات را به اجرا درآورد. تنها کافی‌ست که آدرس‌های مبدأ و مقصد را برای کپی کردن محتوای دلخواه‌تان تعیین کنید تا در ادامه این برنامه همه دستورات مورد نظر را برایتان به اجرا درآورد. یکی از اصلی‌ترین خصوصیات این برنامه، امکان تعیین فیلتر برای اجرا کردن فرآیند کپی اطلاعات از آدرس‌ مبدأ به مقصد است؛ بدین صورت که تنها کافیست نوع فیلتر مورد نظر خود بر روی آدرس مبدأ را تعیین کنید تا در ادامه این برنامه هر نوع فایلی که با الگوی مدنظر شما سازگار بود را به آدرس مقصد کپی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CopyFolders را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CopyFolders :

– امکان کپی کردن حجم بزرگی از فایل‌ها از یک آدرس به آدرس دیگر

– امکان تعیین فیلترهای دلخواه برای کپی کردن فایل‌ها به آدرس‌های دلخواه

– قابلیت اجرای دستور کپی به صورت گروهی در آدرس‌های مورد نظر کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CopyFolders.cover1  300x134 - دانلود CopyFolders 1.0.6.5 - نرم افزار کپی کردن سریع و آسان فایل و فولدر CopyFolders.cover2  300x130 - دانلود CopyFolders 1.0.6.5 - نرم افزار کپی کردن سریع و آسان فایل و فولدر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR