دانلود Bixelangelo 5.1.0.1 – نرم افزار طراحی انواع خمیدگی‌ در طرح‌های گرافیکی

دانلود Bixelangelo 5.1.0.1 - نرم افزار طراحی انواع خمیدگی‌ در طرح‌های گرافیکی

 

دانلود Bixelangelo

| نرم افزار طراحی انواع خمیدگی‌ در طرح‌های گرافیکی |

 

Bixelangelo 5.1.0.1 بنام یک ابزار دسکتاپ جدید و قدرتمند به منظور ساخت خمیدگی‌های 2 بعدی و 3 بعدی برای استفاده در BluffTitler (نرم افزار طراحی تیتر و عنوان) است. با این برنامه، کاربر می‌تواند نیاز خود برای اجرای طراحی‌های خاص را پوشش دهد و به راحتی اینگونه تغییرات را در طرح‌های گرافیکی اعمال نماید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید به راحتی در طرح و یا نوشته گرافیکی خود، خمیدگی دلخواه‌تان را با دقت و ظرافت بالا به اجرا درآورید. یکی از کاربردهای ویژه‌ این نرم افزار، استفاده در طراحی متن و لوگوهای نوشتاری است که می‌توان آن را در متون دست‌نویس، مسیرهای شعله و آتش، طراحی رولر کوسترها، تونل‌ها و … مورد استفاده قرار داد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار حرفه‌ای در زمینه طراحی و ویرایش وکتورهای گرافیکی است که می‌توان از آن برای ساخت فایل‌های ای‌پی‌اس (EPS) برای کار با لایه‌ها در نرم افزارهای مخلتف گرافیکی استفاده کرد. این نرم افزار، دارای تفاوت‌های زیادی با Adobe Illustrator, Affinity Designer, Bohemian Coding Sketch است؛ زیرا که این برنامه می‌تواند به صورت 3 بعدی خمیدگی‌ها را در طرح برایتان به اجرا درآورد تا بتوانید متناسب با مسیر حرکت طرح، خمیدگی‌ها را در جهات دلخواه‌تان به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bixelangelo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bixelangelo :

– مناسب برای طراحی انواع لوگوهای گرافیکی در فرمت وکتور

– قابلیت طراحی اشکال هندسی مختلف با خمیدگی‌های دلخواه

– مناسب برای طراحی دست‌خط‌های دیجیتالی

– امکان ترسیم خطوط خمیده، ساختار رولر کوستر، سرسره‌های استخر، جاده‌های کوهستانی، تونل‌ها و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bixelangelo.cover1  300x110 - دانلود Bixelangelo 5.1.0.1 - نرم افزار طراحی انواع خمیدگی‌ در طرح‌های گرافیکی Bixelangelo.cover2  267x300 - دانلود Bixelangelo 5.1.0.1 - نرم افزار طراحی انواع خمیدگی‌ در طرح‌های گرافیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR