دانلود Get Windows 11 1.0.0.0 – دریافت سریع و مستقیم ویندوز 11

دانلود Get Windows 11 1.0.0.0 - دریافت سریع و مستقیم ویندوز 11

 

دانلود Get Windows 11

| دریافت سریع و مستقیم ویندوز 11 |

 

Get Windows 11 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور دانلود کردن نسخه لیک شده از ویندوز 11 است که شما به کمک آن می‌توانید فایل ایزوی ویندوز 11 را دریافت و پس از قرار دادن آن بر روی حافظه فلش، اقدام به نصب آن کنید. معرفی رسمی ویندوز 11، توجه بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا را به خود جلب کرد. این موضوع سبب شد که کاربران بسیار زیادی برای نصب کردن آن علاقه نشان دهند و در این بین، فایل ایزوی مربوط به این سیستم‌عامل در اینترنت منتشر گردید. اگر که شما هم علاقه دارید ویندوز 11 را زودتر از دیگر کاربران تجربه کنید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که امکان دانلود این سیستم‌عامل را ساده‌تر می‌کند.

این نرم افزار در واقع یک ابزار متن باز و سبک است که به طور مستقیم، امکان دانلود ویندوز 11 را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین اگر که شما هم مشتاق امتحان کردن ویندوز 11 هستید، این ابزار یکی از امن‌ترین روش‌ها برای دریافت ایزوی ویندوز 11 برای شماست. با اجرا کردن این برنامه، تنها کافی‌ست که فولدر مورد نظر خود را برای دانلود ویندوز تعیین کنید تا در ادامه تنها با یک کلیک، آخرین نسخه موجود از ویندوز 11 در اختیارتان قرار گیرد. در پایان فرآیند دانلود این فایل، شما به راحتی می‌توانید ایزوی موجود را بر روی حافظه دلخواه خود قرار داده و سپس بر روی کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ نصب کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Get Windows 11 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Get Windows 11 :

– سادگی در استفاده

– توانایی دانلود نسخه قابل اطمینان از ویندوز 11

– امکان اجرا و دانلود سریع و آسان آخرین نسخه ویندوز 11

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Get Windows 11.cover1  300x169 - دانلود Get Windows 11 1.0.0.0 - دریافت سریع و مستقیم ویندوز 11 Get Windows 11.cover2  300x169 - دانلود Get Windows 11 1.0.0.0 - دریافت سریع و مستقیم ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR