دانلود IPHost Network Monitor Free Edition 5.3 Build 14180 – نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود IPHost Network Monitor Free Edition 5.3 Build 14180 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

دانلود IPHost Network Monitor

| نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه |

 

IPHost Network Monitor Free Edition 5.3 Build 14180 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت و نظارت بر شبکه است که انواع روش‌های نظارت و بررسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات متعدد این برنامه شامل امکان نمایش اعلان، گزارش‌گیری بر روی نمودار و همینطور رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند برای دسترسی و مدیریت هرچه بهتر بر روی ابعاد مختلف شبکه اشاره کرد. این برنامه در واقع یک ابزار حرفه‌ای است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید شبکه‌های ویندوزی و یا یونیکسی را مدیریت و نظارت کنید. این برنامه همچنین امکانی را در خود دارد که می‌تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، اعلان هشدار به مدیر شبکه ارسال کند و به طور کلی، بیش از 20 متد مختلف را برای مانیتورینگ و ارسال اعلان هشدار در خود جای داده است.

این ابزار را می‌توانید به طور مستقیم هم از طریق اپلیکیشن مخصوص آن و یا حتی مرورگر اینترنتی خود مدیریت کنید. تنها با یک کلیک، می‌توانید داشبورد این برنامه را در صفحه وب در اختیار داشته باشید و با گزارشات و هشدارهای آن کار کنید. این برنامه همچنین به شما امکانی را می‌دهد که بتوانید رویدادهای مربوط به مانیتورینگ شبکه را بر اساس وضعیت، آدرس هاست و … فیلتر کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربران بتوانند با هر میزان سطح آشنایی با کامپیوتر و زیرساخت شبکه از مزایای آن بهره‌مند گردند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار IPHost Network Monitor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IPHost Network Monitor :

– امکان جستجو و پیدا کردن خودکار هاست‌های شبکه و سرویس‌ها

– امکان بررسی پرفرمنس شبکه – امکان مانیتورینگ تجهیزات شبکه‌های لینوکس/یونیکس و دیگر سرورها

– امکان مانیتورینگ سرور ایمیل (IMAP, POP3, SMTP)

– امکان مانیتورینگ دیتابیس سرور (ODBC)

– امکان مانیتورینگ منابع شبکه (ویندوز سرویس‌ها، در دسترس بودن فایل‌های به اشتراک‌گذاری شبکه، میزان فضای در دسترس در حافظه ذخیره‌سازی و …)

– امکان نمایش و ارسال اعلان در رخ دادن رویدادهای مختلف

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IPHost Network Monitor.cover1  300x176 - دانلود IPHost Network Monitor Free Edition 5.3 Build 14180 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه IPHost Network Monitor.cover2  300x154 - دانلود IPHost Network Monitor Free Edition 5.3 Build 14180 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR