دانلود XOutput 3.32 – نرم افزار استفاده از طرح دسته ایکس باکس 360 برای کامپیوتر

دانلود XOutput 3.32 - نرم افزار استفاده از طرح دسته ایکس باکس 360 برای کامپیوتر

 

دانلود XOutput

| نرم افزار استفاده از طرح دسته ایکس باکس 360 برای کامپیوتر |

 

XOutput 3.32 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان است که به کمک آن، به راحتی می‌توانید بازی‌های کامپیوتری را با تنظیمات دسته بازی ایکس باکس 360 تجربهکنید. همانطور که می‌دانید، در حالت عادی و به طور مستقیم، امکان استفاده از دسته بازی ایکس باکس 360 برای تجربه باز‌ی‌های رایانه‌ای فراهم نیست. از این روی، می‌بایست با استفاده از نرم افزارهایی مخصوص، دسته یا جوی‌استیک معمولی خود را به طرح ایکس باکس 360 تبدیل کنید. یکی از نرم افزارهایی که در این زمینه امتحان خود را به خوبی پس داده و توانسته در بین گیمرها به خوبی شناخته شود، ابزار اکس‌اوت‌پوت است. این نرم افزار به شکل دقیق، به منظور تبدیل DirectInput به Xinput طراحی شده و این بدان معناست که شما با استفاده از آن به راحتی می‌توانید دسته معمولی خود را به طرح ایکس باکس 360 تبدیل کرده و تمامی بازی‌ها اعم از قدیمی یا جدید را با آن کنترل کنید.

این نرم افزار برای کارکرد نیازی به نصب در ویندوز ندارد و تنها کافی‌ست که بعد از دانلود، اقدام به اجرای آن کنید. در نمای اولیه این برنامه، شما می‌توانید کارکرد دکمه‌های مختلف را در مقایسه با دسته بازی ایکس باکس 360 خود تنظیم کنید. در بسیاری از موارد پیش آمده که گیمرها با یک دسته معمولی، امکان تجربه بازی‌های جدیدتر را ندارند؛ زیرا که عناوین جدید بازی‌های کامپیورتی، به برخی کارکردهای دیگر در دسته بازی نیاز دارند که دسته‌های معمولی فاقد این امکانات هستند. این نرم افزار کاربردی می‌تواند طرح و کارکرد دسته بازی شما را به طرح ایکس باکس 360 تبدیل کند؛ به نحوی که کارکرد دسته معمولی شما به مانند ایکس باکس 360 باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار XOutput را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XOutput :

– امکان تبدیل طرح دسته‌های معمولی کامپیوتری به دسته ایکس باکس 360

– سازگاری با انواع دسته‌های بازی

– قابلیت تنظیم کارکرد دکمه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XOutput.cover1  300x169 - دانلود XOutput 3.32 - نرم افزار استفاده از طرح دسته ایکس باکس 360 برای کامپیوتر XOutput.cover2  300x254 - دانلود XOutput 3.32 - نرم افزار استفاده از طرح دسته ایکس باکس 360 برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا درایور VIGEm را نصب کنید. (x86 / x64)

– نرم افزار را اجرا و تنظیم دسته‌ها را انجام داده و دسته‌ها در نرم افزار XOutput را بر روی حالت Start قرار دهید.

– از نرم افزار خارج نشوید و بازی دلخواه خود را در همین شرایط کنید.

موفق باشید!

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR