دانلود ToonMe – Cartoon yourself photo editor 0.6.3 – نرم افزار “تون‌می”؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید

دانلود ToonMe - Cartoon yourself photo editor 0.6.0 - نرم افزار "تون‌می"؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید

 

دانلود نرم افزار ToonMe – Cartoon yourself photo editor برای اندروید

| نرم افزار “تون‌می”؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید |

 

ToonMe – Cartoon yourself photo editor 0.6.3 نام یک اپلیکیشن قدرتمند اندرویدی است که به کمک آن کاربر می‌تواند تصویر چهره‌ها را به نقاشی و شخصیت‌های کارتونی تبدیل کند. اگر که از فعالان شبکه‌های اجتماعی باشید، احتمالا این روزها تصاویری از دوستان و آشنایان خود در قالب شخصیت‌های کارتونی را دیده‌اید. ساختن اینگونه تصاویر، کار چندان سخت و دشواری نیست؛ بر همین اساس یک نرم افزار جدید و قدرتمند را در این زمینه خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که قادر است از تصاویر پرتره، شخصیت‌های کارتونی بسازد.

این اپلیکیشن در واقع یک برنامه قدرتمند و حرفه‌ای برای تبدیل کردن تصویر چهره افراد به شخصیت‌های کارتونی است که می‌تواند شما را از نتیجه کار غافل‌گیر کند. تصاویر ساخته شده توسط این اپلیکیشن، با هشتگ ToonMe# در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و اگر که شما هم برای تولید یک کاراکتر کارتونی از تصویر خود مشتاق هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. این نرم افزار قدرتمند، مجهز به یک تکنولوژی فوق پیشرفته هوش مصنوعی است که شما با استفاده از آن به راحتی می‌توانید تصاویر خود را به شخصیت‌های کارتونی تبدیل کنید و در صورت تمایل، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ToonMe برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ToonMe :

– امکان ساخت تصویر کارتونی از تصویر بدن و چهره

– دارا بودن تمپلیت‌های آماده برای ساخت شخصیت‌های کارتونی از روی تصایور

– مجهز بودن به تکنولوژی فوق پیشرفته هوش مصنوعی برای ساخت تصاویر کارتونی

– قابلیت اعمال تغییرات خاص بر روی تصاویر بسته به میزان خلاقیت

– کیفیت بسیار بالای تصاویر خروجی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ToonMe1 85x150 - دانلود ToonMe - Cartoon yourself photo editor 0.6.3 - نرم افزار "تون‌می"؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید ToonMe2 85x150 - دانلود ToonMe - Cartoon yourself photo editor 0.6.3 - نرم افزار "تون‌می"؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید ToonMe3 85x150 - دانلود ToonMe - Cartoon yourself photo editor 0.6.3 - نرم افزار "تون‌می"؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید ToonMe4 85x150 - دانلود ToonMe - Cartoon yourself photo editor 0.6.3 - نرم افزار "تون‌می"؛ ساخت شخصیت کارتونی از چهره‌ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR