دانلود Windows PC Health Check 2.3.2106.25001 – آماده‌‌سازی سیستم جهت آپگرید به ویندوز 11

دانلود Windows PC Health Check 2.3 - آماده‌‌سازی سیستم جهت آپگرید به ویندوز 11

 

دانلود Windows PC Health Check

| آماده‌‌سازی سیستم جهت آپگرید به ویندوز 11 |

 

Windows PC Health Check 2.3.2106.25001 ویندوز پی‌سی هلس؛ ابزاری رسمی از شرکت مایکروسافت که سیستم شما را برای بروزرسانی به ویندوز 11 آماده می‌کند. همانطور که می‌دانید، قرار است طی چند ماه آینده نسخه نهایی سیستم‌عامل ویندوز 11 در دسترس کاربران در سراسر دنیا قرار بگیرد. اگر که شما هم برای آپگرید به این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز مشتاق هستید و می‌خواهید زودتر از بقیه آن را بر روی سیستم خود امتحان کنید، نرم افزاری را در این مطلب خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با آن می‌توانید خودتان را برای آپگرید به ویندوز 11 آماده کنید.

ویندوز پی‌سی هلس به شما امکانی سریع می‌دهد تا بتوانید از سلامت سیستم خود برای بروزرسانی به ویندوز 11 مطلع شوید. این برنامه، مقدار در دسترس از حافظه، رم، هارد درایو و همینطور عمر سیستم شما را به شکلی دقیق مورد سنجش قرار می‌دهد تا بتوانید از توانایی واقعی سیستم برای امکان بروزرسانی به ویندوز 11 مطلع شوید. این برنامه، مختص افرادی است که می‌خواهند پیش از آپگرید به ویندوز 11، از پتانسیل واقعی سیستم خود برای این بروزرسانی مطلع شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل، نسبت به رفع آن اقدام کنند تا برای آپگرید به این نسخه مشکلی متوجه آن‌ها نباشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows PC Health Check را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows PC Health Check :

– امکان نمایش مشخصات واقعی از سیستم

– توانایی بررسی پتانسیل سیستم جهت امکان نصب ویندوز 11

– امکان بررسی رم، حافظه، هارد، پردازنده و … برای امکان‌سنجی نصب و اجرای ویندوز 11

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows PC Health Check.cover1  300x249 - دانلود Windows PC Health Check 2.3.2106.25001 - آماده‌‌سازی سیستم جهت آپگرید به ویندوز 11 Windows PC Health Check.cover2  300x202 - دانلود Windows PC Health Check 2.3.2106.25001 - آماده‌‌سازی سیستم جهت آپگرید به ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR