دانلود Postman 10.23.0 x86/x64 – نرم افزار پست من؛ ابزار توسعه و تست API

دانلود Postman 8.7.0 x86/x64 - نرم افزار پست من؛ ابزار توسعه و تست API

 

دانلود Postman

| نرم افزار پست من؛ ابزار توسعه و تست API |

 

Postman 10.23.0 x86/x64 پست من؛ محصول نرم افزاری که تقریبا همه توسعه‌دهندگان و تسترهای بک‌اند با آن آشنا هستند! پست من، یک ابزار تست API مقیاس‌پذیر و بسیار قدرتمند است که فعالیت خود را از سال 2012 به شکل رسمی آغاز کرد. این ابزار قدرتمند، امروزه بیش از 4 میلیون کاربر فعال دارد و ابزار مذکور از زمان تولد ود تا به امروز، همواره در حال توسعه و بهینه‌سازی بوده است. در دنیای توسعه نرم افزار، اهمیت APIها بر هیچ فردی پوشیده نیست. APIها امکانی را فراهم می‌کنند که دو اپلیکیشن بتوانند با هم ارتباط برقرار کرده و به تبادل دیتا بپردازند. استفاده از APIها در محصولات و سرویس‌های نرم افزاری روز به روز در حال افزایش بوده و کار با هریک، در چارچوب فنی خاصی انجام‌پذیر است. پست من، در این میان می‌توان به عنوان یک کلاینت API ساده و در عین حال قدرتمند، توسعه‌دهندگان و تسترها را برای ساخت، به اشتراک‌گذاری و مستندسازی سناریوهای تست APIها یاری کند.

به کمک پست من، شما به راحتی می‌توانید در یک محیط گرافیکی و کاربرپسند به مدیریت، ساخت سناریوی تست و مستندسازی APIها بپردازید. این برنامه یک ابزار قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت و تست APIها است که به عنوان ابزار پرکاربرد توسعه‌دهندگان شناخته می‌شود. این اپلیکیشن به شما امکانی می‌دهد که بتوانید وب سرویس مورد نظر خود را برای انواع ریکوئست‌ها تست کنید و پاسخ‌دهی آن را در سناریوهای مختلف مورد سنجش قرار دهید. در صورتی که شما هم می‌خواهید به طور مستقیم با وب سرویس خود ارتباط برقرار کرده و کارکرد آن را مورد بررسی قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم پست من را به عنوان یکی از قوی‌ترین ابزارها در این زمینه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Postman را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Postman :

– امکان ساخت، ارسال و ذخیره ریکوئست‌های REST, SOA, GraphQL

– امکان ویرایش URLها – امکان انتخاب متد ریکوئست‌ها

– امکان ویرایش کردن هدر ریکوئست‌ها

– امکان مدیریت کوکی‌ها درهر دامنه

– قابلیت تست multipart/form-data, url encoded, binary, raw data

– پشتیبانی از انواع پروتکل‌های اتورایزیشن

– امکان ارسال ریکوئست از طریق پراکسی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

postman.cover1  300x179 - دانلود Postman 10.23.0 x86/x64 - نرم افزار پست من؛ ابزار توسعه و تست API postman.cover2  300x198 - دانلود Postman 10.23.0 x86/x64 - نرم افزار پست من؛ ابزار توسعه و تست API

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100/150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR