دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC

دانلود بازی Valor and Victory برای PC

 

دانلود بازی Valor and Victory برای کامپیوتر

| بازی شجاعت و پیروزی |

| نسخه TENOKE |

 

بروزرسانی در تاریخ 1402/09/17: نسخه جدید Valor And Victory Pacific-TENOKE به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Valor And Victory Pacific بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی و استراتژیک می باشد که در سال 2023 توسط .Slitherine Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما کاربران عزیز و گرامی معرفی می‌کنیم، یک عنوان جذاب و هیجان‌انگیز در حال و هوای جنگ جهانی دوم است که با گیم‌پلی منحصر به فرد خود توانسته در مدتی کوتاه توجه بسیاری را به خود جلب کند. این بازی، مختص افرادی است که به سناریوهای جنگ جهانی علاقه‌مند بوده و دوست دارند رویدادهای واقعی آن را در قالب یک عنوان نزدیک به واقعیت با عناصری دقیق و واقع‌گرایانه تجربه نمایند.

به طور کلی این بازی 19 سناریوی مختلف از وقایع جنگ جهانی دوم را برای شما به تصویر می‌کشد که بر روی نقشه‌هایی از نقاط مختلف دنیا، ماموریت‌ها را تجربه خواهید کرد. این بازی، یک سیستم جنگی کامل از جنگ جهانی دوم را در خود دارد که شامل پیاده‌نظام، جنگ با تانک، نبردهای تن به تن و … است. در سیستم مبارزات این بازی، بازیکن به صورت نوبتی حرکات استراتژی خود را در نقشه به اجرا درمی‌آورد تا بتواند رویدادهای واقعی جنگ جهانی دوم تجربه نماید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Valor and Victory را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Valor and Victory 1 300x169 - دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC Valor and Victory 2 300x169 - دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC

 

Valor and Victory 3 300x169 - دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC Valor and Victory 4 300x169 - دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC

 

تریلر بازی Valor and Victory :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 (the game might run on Windows 7, 64-bit but no support will be provided)
Processor: 1.5 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX compliant video card – 1280×768 or higher resolution
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.6 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX compliant video card- 1920×1080 resolution
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.66 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR