دانلود Ziva Dynamics Ziva VFX 1.922 for Maya x64 – پلاگین طراحی آناتومی کاراکترها در مایا

دانلود Ziva Dynamics Ziva VFX 1.922 for Maya x64 - پلاگین طراحی آناتومی کاراکترها در مایا

 

دانلود Ziva Dynamics Ziva VFX

| پلاگین طراحی آناتومی کاراکترها در مایا |

 

Ziva Dynamics Ziva VFX 1.922 for Maya x64 نام یک پلاگین جدید و حرفه‌ای برای افراد فعال در حوزه طراحی و گرافیک است که می‌تواند امکاناتی ویژه و کاربردی را به مایا اضافه کند. با استفاده از این پلاگین، امکانی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید جزئیات مربوط به آناتومی کاراکترها را در طراحی خود با دقت بالا به تصویر بکشید. در واقع این بازار، شامل پلاگین‌هایی برای نسخه‌های مختلف نرم افزار مایا است که طراحان می‌توانند آن را برای شبیه‌سازی هرچه بهتر شخصیت‌های سه‌بعدی فیلم‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار دهدن. از این پلاگین می‌توان برای طراحی دقیق ماهیچه‌ها، چربی، ساختار استخوان و خصوصیات پوستی کاراکترها کار کرد و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن مدل‌سازی نمود/.

با این پلاگین، شما می‌توانید جزئیاتی واقعی از دنیای آناتومی بدن انواع موجودات را با دقت بالا شبیه‌سازی و خروجی را در پروژه گرافیکی خود مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال، از این پلاگین می‌تون برای طراحی و شبیه‌سازی هرچه بهتر خصوصیات و آناتومی بدن دایناسورها و حیوانات مختلف استفاده کرد و آن‌ها را در انیمیشن و یا بازی رایانه‌ای مورد نظر خود به کار برد. ابزارهای موجود در این پلاگین به شکلی کاملا هدفمند طراحی شده‌اند تا بتوانید از یکایک آن‌ها در خلق هرچه بهتر مدل و شبیه‌سازی نهایی خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ziva Dynamics Ziva VFX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ziva Dynamics Ziva VFX :

– امکان به‌کارگیری متریال‌های مختلف برای تولید حرکات واقع‌گرایانه

– امکان شبیه‌سازی صحیح با حرکات واقعی دست،‌پا، گردن و عضلات

– امکان نقاشی و رنگ‌آمیزی آسان نواحی مختلف

– امکان شبیه‌سازی ساختار استخوان‌ها، بافت، اشیاء و …

– امکان شبیه‌سازی هرچه بهتر حرکات فیزیکی کاراکترها

– امکان در نظر گرفتن المان‌هایی نظیر ماهیچه‌ها، چربی و پوست

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ziva Dynamics Ziva VFX.cover1  300x174 - دانلود Ziva Dynamics Ziva VFX 1.922 for Maya x64 - پلاگین طراحی آناتومی کاراکترها در مایا Ziva Dynamics Ziva VFX.cover2  300x168 - دانلود Ziva Dynamics Ziva VFX 1.922 for Maya x64 - پلاگین طراحی آناتومی کاراکترها در مایا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 237 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR