دانلود بازی Company of Heroes 1.2.1RC6 – کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Company of Heroes 1.2.1RC6 - کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Company of Heroes برای اندروید

| بازی کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Company of Heroes 1.2.1RC6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی Feral Interactive است. در صورتی که از علاقه‌مندان به عناوین استراتژیک باشید، احتمالا به خوبی کمپانی آف هیروز را می‌شناسید. این بازی جذاب و خاطره‌انگیز، تاکنون میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا داشته و با فراهم‌سازی یک گیم‌پلی جذاب و سرگر‌م‌کننده، باری دیگر سعی می‌کند که مخاطبان خاص خود را جذب خود نماید. طبیعتا بازی‌هایی در سبک استراتژیک، بیش از هر چیز با کیفیت گیم‌پلی‌شان سنجیده می‌شوند. در این بین، عناوینی همچون کمپانی آف هیروز، با روایت داستانی خود هم حرف زیادی برای گفتن دارند که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

بازی کمپانی آف هیروز، یک عنوان جذاب و هیجان‌انگیز با محبوبیتی در حد و اندازه عناوینی همچون مدال افتخار (Meda of Honor) و ندای وظیفه (Call of Duty) است که تصاویری خیره‌کننده از نبردهای پرتنش را برای شما به تصویر می‌شکد. بازی با یک صحنه جنگی از نزدیک شدن قایق‌ها و کشته شدن گروهی از سربازان در اثر شلیک مسلسل‌ آلمان‌ها آغاز می‌شود. صحنه‌پردازی این بخش بسیار عالی‌ست و از همان ابتدا، نوید یک عنوان احتمالا موفق را می‌دهد. هم اکنون می توانید بازی Company of Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Company of Heroes :

– دارا بودن گیم‌پلی خیره‌کننده و مجهز بودن به محوریت داستانی بسیار قوی

– مناسب برای طرفداران سبک استراتژیک و دارا بودن ده‌‌ها ماموریت مختلف در روزگار جنگ‌های جهانی دوم

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی با وضوح بالا و بهینه شده برای دستگاه‌های مختلف اندروید

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Company of Heroes 1 150x84 - دانلود بازی Company of Heroes 1.2.1RC6 - کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Company of Heroes 2 150x84 - دانلود بازی Company of Heroes 1.2.1RC6 - کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Company of Heroes 3 150x84 - دانلود بازی Company of Heroes 1.2.1RC6 - کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Company of Heroes 4 150x84 - دانلود بازی Company of Heroes 1.2.1RC6 - کمپانی آف هیروز برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 0.04/3.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR