دانلود TGM Gaming Macro 2.0 Build 0 – ماکروی موس و کیبورد برای بازی‌های کامپیوتری

دانلود TGM Gaming Macro 2.0 Build 0 - ماکروی موس و کیبورد برای بازی‌های کامپیوتری

 

دانلود TGM Gaming Macro

| ماکروی موس و کیبورد برای بازی‌های کامپیوتری |

 

TGM Gaming Macro 2.0 Build 0 نام یک ابزار جدید و رایگان است که به کمک آن، شما می‌توانید اجرای بسیاری از کارکردها در سیستم را در قالب ماکروهایی با امکان اجرای خودکار و پرتکرار تعریف کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید در یک بازی رایانه‌ای، قسمتی از صفحه را به تعداد زیاد کلیک کنید و یا اینکه کلیدهای کیبورد را با ترتیبی خاص فشار دهید. در چنین مواقعی، ابزارهای ماکرو می‌توانند شما را در اجرای هرچه بهتر و بی‌خطاتر این اقدامات یاری کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید ماکروهای دلخواه خود را به راحتی تعریف کنید و شاهد اجرای ساده و سریع اقدامات مورد نیاز خود باشید.

بعضی از بازی‌های کامپیوتری به قدری پیچیده طراحی می‌شوند که برای تکمیل آن‌ها گاها باید چند صد ساعت زمان صرف کرد. در این بین، برخی عناوین هستند که در کنار داستان پیچیده خود، نیاز به ده‌ها فرمان مختلف دارند که باید با کلیک موس و دکمه‌های کیبورد آن‌ها را تعیین کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید ماکروهایی با قابلیت اجرای خودکار در دفعات متعدد را تعریف کنید تا تمامی فرمان‌های دلخواه شما بدون خطا در تعداد دلخواه‌تان به اجرا درآیند. هم اکنون می توانید نرم افزار TGM Gaming Macro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TGM Gaming Macro :

– امکان ضبط کردن فرمان‌های موس و کیبورد

– قابلیت تعیین حلقه برای بی‌پایان دستورات تعریف شده

– قابلیت تعریف تریگر برای اجرا در مقابل رویدادها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TGM Gaming Macro.cover1  243x300 - دانلود TGM Gaming Macro 2.0 Build 0 - ماکروی موس و کیبورد برای بازی‌های کامپیوتری TGM Gaming Macro.cover2  176x300 - دانلود TGM Gaming Macro 2.0 Build 0 - ماکروی موس و کیبورد برای بازی‌های کامپیوتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 230 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR