دانلود Kakasoft PDF Editor 2.0.0.4 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

دانلود Kakasoft PDF Editor 2.0.0.4 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

 

دانلود Kakasoft PDF Editor

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF |

 

Kakasoft PDF Editor 2.0.0.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه مشاهده و ویرایش اسناد PDF است که امکاناتی جامع در این زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه کاربر به راحتی می‌ـواند اسناد PDF را مشاهده کند و یا اینکه با محتوای دلخواه خود، یک سند کاملا جدید را بسازد و یا اسناد موجود را ویرایش کند. علاوه بر این، شما با این نرم افزار می‌تواند بر روی سند خود امضا قرار دهید و یا اینکه به منظور محافظت از محتوای آن، پسوردهایی قوی را برای دسترسی به آن‌ها تعریف کنید. این نرم افزار به طور کلی یک جعبه ابزار قدرتمند است که مجموعه‌ای از امکانات کاربردی برای کار با اسناد پی‌دی‌اف (PDF) را در خود دارد که می‌تواند شما را در مدیریت و ویرایش هرچه بهتر اینگونه اسناد دیجیتالی یاری کند.

همانطور که می‌دانید، ماهیتا فرمت پی‌دی‌اف (PDF) به منظور به‌اشتراک‌گذاری اسناد دیجیتالی بدون قابلیت ویرایش و تغییر طراحی شده‌ است. برخلاف اسناد آفیس، امکان ویرایش کردن محتوای اسناد پی‌دی‌اف وجود ندارد و برای این کار، باید از ابزاری مخصوص استفاده کرد. در این مطلب، ابزاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که امکان ویرایش محتوای PDF را برایتان مهیا می‌کند. با این برنامه شما می‌توانید مدیریتی همه‌جانبه بر روی PDFهای خود داشته باشید و آن‌ها را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kakasoft PDF Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kakasoft PDF Editor :

– امکان اضافه کردن و یا ویرایش متن در محتوای PDFها

– قابلیت کامت‌گذاری در داکیومنت‌های PDF

– قابلیت پر کردن و یا ساختن فرم‌های PDF

– امکان رمزگذاری بر روی اسناد PDF

– قابلیت ساختن اسناد PDF با محتوای متنی و تصویری

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kakasoft PDF Editor.cover1  300x169 - دانلود Kakasoft PDF Editor 2.0.0.4 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF Kakasoft PDF Editor.cover2  300x200 - دانلود Kakasoft PDF Editor 2.0.0.4 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR