دانلود SQLite for Excel 1.0 – کار با دیتابیس SQLite در اکسل

دانلود SQLite for Excel 1.0 - کار با دیتابیس SQLite در اکسل

 

دانلود SQLite for Excel

| کار با دیتابیس SQLite در اکسل |

 

SQLite for Excel 1.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور برقراری ارتباط پایگاه داده اس کیو لایت (SQLite) با اکسل (Excel) است. SQLite، یک دیتابیس انجین ساده، کوچک و متن باز است. پروژه رایگانی که در اختیار شما قرار گرفته، یک رپر کاربردی است که امکان دسترسی به لایبرری SQLite3 را از طریق وی‌بی‌ای (VBA) فراهم می‌کند. این رابط، یک راهکار سریع و با پرفرمنس بالا جهت دسترسی به APIهای SQLite3 در مایکروسافت اکسل و VBA است. در صورتی که شما هم از کاربران حرفه‌ای مایکروسافت اکسل هستید و از امکانات وی‌بی‌ای (VBA) آن استفاده می‌کنید، این برنامه می‌تواند کار با پایگاه داده SQLite3 را در VBA اکسل سهولت بخشد تا بتوانید بسته به نیاز خود، از پرفرمنس بالای این ارتباط به خوبی بهره ببرید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، VBA، یک زبان برنامه‌نویسی طراحی شده برای اکسل و سایر برنامه‌های آفیس است که با آن می‌توانید ویژگی‌های گرافیکی مختلف را سفارشی‌سازی کنید. این زبان برنامه‌نویسی، در واقع به شما امکانی می‌دهد که بتوانید رابط‌های گرافیکی مانند نوار ابزار و منوها، جعبه گفتگو، فرم‌ها و … را تغییر دهید. ابزاری که در این مطلب برای شما کاربران حرفه‌ای اکسل معرفی می‌کنیم، در واقع یک رپر کوچک و ساده است که با آن می‌توانید از VBA به لایبرری‌های SQLite دسترسی داشت. به بیان دیگر، DLL گنجانده شده در این بسته، اجازه می‌دهد که صدا زدن‌ها از VBA به طور مستقیم با SQLite سرور ارتباط داشته باشند و نتایج را در اختیار بگذارند. هم اکنون می توانید نرم افزار SQLite for Excel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SQLite for Excel :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی به SQLite3 از VBA

– مناسب برای افراد حرفه‌ای در کار با Excel

– دارا بودن سرعت، سادگی و پرفرمنس بالا برای کار با پایگاه داده در اکسل

– نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SQLite for Excel.cover1  300x162 - دانلود SQLite for Excel 1.0 - کار با دیتابیس SQLite در اکسل SQLite for Excel.cover2  300x162 - دانلود SQLite for Excel 1.0 - کار با دیتابیس SQLite در اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل فشرده را دانلود و محتوای آن را استخراج کنید.

– آدرس DistributionSQLiteForExcel.xls را باز کنید.

–  VBA Editor (ALT+F11) را باز کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR