دانلود Lorien 0.2.0 – نرم افزار ثبت ایده‌ و یادداشت‌برداری برای ویندوز

دانلود Lorien 0.2.0 - نرم افزار ثبت ایده‌ و یادداشت‌برداری برای ویندوز

 

دانلود Lorien

| نرم افزار ثبت ایده‌ و یادداشت‌برداری برای ویندوز |

 

Lorien 0.2.0 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور یادداشت‌برداری، ثبت و نگهداری ایده‌ها به صورت متنی و تصویری است که کاربر را قادر می‌سازد در یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، بتواند اقدام به ثبت و نگهداری یادداشت‌ها و یا ترسیم بصری ایده‌ها بپردازد. تمرکز اصلی این نرم افزار، این است که کاربر از پرتی حواس و تمرکز در حین فکر کردن و جمع‌آوری ایده‌ها دور شود و بدین ترتیب به طور خاص بر روی موضوع و محوریت اصلی تفکرات خود تمرکز داشته باشد. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که برای فکر کردن و ایده‌برداری نیاز به یک اتاق فکر خصوص دارید، شاید که این نرم افزار را بتوان به عنوان یک دستیار ویژه و قوی برای این کار به شمار آورد.

این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتواند ضمن دسترسی به یک فضای مخصوص و حرفه‌ای، ایده‌ها و افکار خود را به صورت نوشتاری و یا تصویری به ثبت برسانید و در هر زمان به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند است و کاربر می‌تواند با دریافت و نصب آنف سریعا اقدام به ثبت ایده‌ها و افکار کند. تنها کافی‌ست که ابزار خود را از بین روش تایپ نوشتار و یا ترسیم ایده‌ها انتخاب کنید و در ادامه، آنچه را که از ذهن‌تان می‌گذرد ثبت و در محیطی امن و زیبا نگهداری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Lorien را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lorien :

– امکان یادداشت‌برداری و ترسیم ایده‌ها در فضایی نامحدود

– قابلیت undo/redo برای نوشتن و ترسیم کردن

– امکان ذخیره‌سازی خروجی افکار و ایده‌پردازی‌ها در فرمت‌هایی با حجم بسیار کم

– امکان ترسیم با انواع قلم‌، پاک‌کن، ترسیم خطوط و ابزار انتخاب

– امکان تهیه خرجی در انواع فرمت‌های گرافیکی برای به‌اشتراک‌گذاری سریع و آسان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lorien.cover1  300x176 - دانلود Lorien 0.2.0 - نرم افزار ثبت ایده‌ و یادداشت‌برداری برای ویندوز Lorien.cover2  300x175 - دانلود Lorien 0.2.0 - نرم افزار ثبت ایده‌ و یادداشت‌برداری برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR