دانلود Retouch4me Portrait Volumes 0.9.9.4 – نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی چهره در تصاویر پرتره

دانلود Retouch4me Portrait Volumes 0.9.9.4 - نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی چهره در تصاویر پرتره

 

دانلود Retouch4me Portrait Volumes

| نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی چهره در تصاویر پرتره |

 

Retouch4me Portrait Volumes 0.9.9.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که کاربر به وسیله آن می‌تواند تغییراتی زیبا و حرفه‌ای بر روی تصاویر پرتره اعمال کند. عکاسی پرتره در دنیا، یک هنر بسیار پردرآمد است؛ زیرا که بسیاری از مردم از دیدن تصویر چهره خود و یا اعضای خانواده لذت می‌برند. عکاسی پرتره حالات مختلفی از تصاویر را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانید به پرتره افراد برای تصاویر فارغ‌التحصیلی، عکس پرتره مراسمات تولد و عروسی، پرتره نوزاد و کودک و … اشاره کرد. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید تصاویر پرتره را با جلوه‌ای بسیار زیبا و جذاب‌تر از واقعیت به نمایش درآورید.

با این نرم افزار قدرتمند و کاربردی، شما می‌توانید ابعاد تازه‌ای به پرتره خود بدهید و آن‌ها را با حلوه‌ای بسیار زیباتر به نمایش درآورید. این برنامه قادر است در تصاویر پرتره، چهره افراد را با وضوح و جزئیات بسیار بیشتری به نمایش درآورد؛ ضمن آنکه حتی این امکان هم مهیا شده که بتوانید چشمانی براق‌تر، بینی کوچک‌تر و شکل جذاب‌تری از صورت را به نمایش درآورید. این برنامه که به طور خاص برای زیباسازی تصاویر پرتره طراحی شده، یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای زیباسازی پرتره‌ها در تصاویر هنری خود استفاده کنید و در این راستا به کلیه ابزارهای لازم دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Retouch4me Portrait Volumes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Retouch4me Portrait Volumes :

– امکان بهینه‌سازی خودکار خصوصیات چهره در تصاویر پرتره

– امکان ویرایش و بهینه‌سازی جلوه چشم‌ها، لب‌ها، بینی و شکل کلی صورت در تصاویر پرتره

– امکان ویرایش و رتوش پوست و جزئیات آن در تصاویر پرتره

– کارکرد ساده و آسان تنها با یک کلیک

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Retouch4me Portrait Volumes.cover1  300x234 - دانلود Retouch4me Portrait Volumes 0.9.9.4 - نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی چهره در تصاویر پرتره Retouch4me Portrait Volumes.cover2  300x234 - دانلود Retouch4me Portrait Volumes 0.9.9.4 - نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی چهره در تصاویر پرتره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR