دانلود Hasleo Backup Suite 1.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

دانلود Hasleo Backup Suite 1.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 

دانلود Hasleo Backup Suite

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات |

 

Hasleo Backup Suite 1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن کاربر می‌تواند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. پشتیبان‌گیری از اطلاعات امری مهم و حساس است که کارشناسان کامپیوتری همواره به افراد توصیه می‌کنند از اطلاعات خود چندین نسخه بکاپ در فضایی امن نگهداری کنند تا در مواقع حساس غافل‌گیر نشوند. در دنیای دیجیتال، هر آن احتمال دارد که اطلاعات کاربر بر حسب خطاهای سیستمی، بروز ایراد در دیسک ذخیره‌سازی یا … در معرض نابودی قرار بگیرند. در چنین مواقعی، دسترسی به یک نسخه بکاپ به‌روز می‌تواند تا حد زیادی خطر نابودی اطلاعات شما را از بین ببرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه کند.

این محصول نرم افزاری امکانی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید طی چند کلیک ساده از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و در زمانی دیگر آن‌ها را بازیابی کنید. به عنوان مثال، با این برنامه کاربر می‌تواند از تمام یک درایو سیستمی نسخه پشتیبان تهیه کند و در هر زمان همه چیز را به حالت سابق خود برگرداند. این بدان معناست که شما می‌توانید از درایو سیستمی خود به همراه ویندوز و تمامی متعلقات آن پشتیبان بگیرید و در مواقع لازم، سریعا همه چیز رو به صورت تمام و کمال بازیابی کنید. این برنامه قادر است این کار را بر روی درایوهای مختلف سیستم برای شما به صورت خودکار به اجرا درآورد تا از این بابت خیالی آسوده از دیتا و امنیت آن داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Hasleo Backup Suite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hasleo Backup Suite :

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان پشتیبان‌گیری سریع و آسان از اطلاعات

– قابلیت کلون کردن دیسک و پشتیبان‌گیری از درایو سیستمی به همراه تمامی متعلقات آن

– امکان بکاپ‌گیری خودکار و زمان‌بندی شده

– قابلیت بازیابی سریع و آسان اطلاعات بکاپ گرفته شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hasleo Backup Suite.cover2  300x217 - دانلود Hasleo Backup Suite 1.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات Hasleo Backup Suite.cover1  300x217 - دانلود Hasleo Backup Suite 1.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR