دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.3.1 – شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.0.3 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ultimate Truck Simulator برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Ultimate Truck Simulator 1.3.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Sir Studios است. اگر که شما هم از دوست‌داران تجربه رانندگی کامیون و عناوین شبیه‌سازی در این سبک هستید، در این مطلب برایتان یکی از بهترین گزینه‌های موجود را سراغ داریم. در این بازی قرار است که شما به عنوان راننده وسایل نقلیه سنگین ایفای نقش کنید و از امکانات جذاب و هیجان‌انگیز آن لذت ببرید. از جمله اصلی‌ترین خصوصیات این بازی می‌توان به رانندگی واقع‌گرایانه مبتنی بر فیزیک، امکانات شخصی‌سازی گسترده، قابلیت رانندگی در محیط‌هایی آزاد و بدون محدودیت و گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب اشاره کرد.

این بازی، یک شبیه‌سازی مبتنی بر واقعیت را با محیطی پر از سرگرمی برای شما در نظر گرفته تا بتوانید از موتور گرافیکی جذاب و هیجان‌انگیز این بازی به شکلی نزدیک به واقعیت لذت ببرید. علاوه بر این، شما می‌توانید با کسب امتیازات بیشتر در طول بازی، وسیله نقلیه سنگین خود را شخصی‌سازی کنید و هر قسمت از آن را به انتخاب خودتان تغییر دهید. امکان رانندگی در فضایی باز و آزاد، دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی و هیجان‌انگیز از دیگر خصوصیات چشم‌گیر این بازی هستند که توصیه میکنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Ultimate Truck Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ultimate Truck Simulator :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه فیزیک رانندگی وسایل نقلیه سنگین

– امکان شخصی‌سازی گسترده وسایل نقلیه (از نظر فنی و ظاهری)

– امکان رانندگی در دنیایی آزاد و بدون محدودیت

– دارا بودن افکت‌های صوتی جذاب و واقع‌گرایانه

– گرافیک بسیار عالی و 3 بعدی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Truck Simulator 1 150x84 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.3.1 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت Ultimate Truck Simulator 2 150x84 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.3.1 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت Ultimate Truck Simulator 3 150x84 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.3.1 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت Ultimate Truck Simulator 4 150x84 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.3.1 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 140 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR