دانلود TweakShot Screen Capture 1.0.0.21121 – ثبت آسان اسکرین‌شات در ویندوز

دانلود TweakShot Screen Capture 1.0.0.21121 - ثبت آسان اسکرین‌شات در ویندوز

 

دانلود TweakShot Screen Capture

| ثبت آسان اسکرین‌شات در ویندوز |

 

TweakShot Screen Capture 1.0.0.21121 نام یک محصول نرم افزاری ساده و کاربردی به منظور ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از محیط ویندوز است. این برنامه را بدون شک باید به عنوان سریع‌ترین ابزار موجود برای ثبت اسکرین‌شات از صفحه با امکان ویرایش تصاویر و امکان ذخیره‌سازی در فرمت‌های مختلف به شمار آورد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به سادگی یک کلیک، نوع اسکرین‌شات خود را تعیین کنید و سپس خروجی را مطابق انتظار خود تحویل بگیرید. عکس گرفتن از پنجره فعال در سیستم، ثبت اسکرین‌شات تمام صفحه، تعیین قسمتی از صفحه نمایش برای ثبت اسکرین‌شات و …. از جمله مهم‌ترین امکانات کلیدی این نرم افزار به شمار می‌روند.

یکی از خصوصیات مهم و کلیدی ابزار ثبت اسکرین‌شات، در دسترس بودن سریع و ساده‌ی آن است. به کمک نرم افزاری که در این مطلب خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، شما به یک ابزار سریع و ساده دسترسی خواهید داشت که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان برای شما اسکرین‌شات به ثبت برساند. این برنامه با دارا بودن امکان ثبت عکس و فیلم از محیط ویندوز، یکی از ابزارهایی است که می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف مطابق با نیاز خود مورد استفاده قرار دهید و با آن به ثبت تصویر و یا فیلم از محیط کار بپردازید. دسترسی به این نرم افزاز به شکلی سریع و ساده امکان‌پذیر است و شما می‌توانید امکانات آن را مطابق با نیاز خود برای ثبت اسکرین‌شات و یا ضبط فیلم در انواع فرمت‌ها مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار TweakShot Screen Capture را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakShot Screen Capture :

– امکان ثبت اسکرین‌شات به صورت تمام صفحه

– قابلیت ثبت عکس از پنجره فعال در ویندوز

– دارا بودن ابزار ویرایشگر حرفه ای عکس

– امکان فیلمبرداری از محیط ویندوز و فعالیت‌ها

– دارا بودن قابلیت دسترسی ساده و رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakShot Screen Capture.cover1  300x178 - دانلود TweakShot Screen Capture 1.0.0.21121 - ثبت آسان اسکرین‌شات در ویندوز TweakShot Screen Capture.cover2  300x178 - دانلود TweakShot Screen Capture 1.0.0.21121 - ثبت آسان اسکرین‌شات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR