دانلود ThunderSoft Video Editor Pro 13.0.0 – بسته نرم افزاری قدرتمند ویرایش فیلم

دانلود ThunderSoft Video Editor Pro 13.0.0 - بسته نرم افزاری قدرتمند ویرایش فیلم

 

دانلود ThunderSoft Video Editor Pro

| بسته نرم افزاری قدرتمند ویرایش فیلم |

 

ThunderSoft Video Editor Pro 13.0.0 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی است که به کمک آن شما به مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی و قوی برای ویرایش فیلم‌ها دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار مجموعه‌ای از قابلیت‌های پرکاربرد را در خود دارد که در این زمینه شما را از نیاز به دیگر ابزارها به طور کامل بی‌نیاز می‌کند. به عنوان مثال، با این برنامه شما به راحتی می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود در انواع فرمت‌ها را فراخوانی و عملیات مختلفی همچون برش، ادغام، افکت‌دهی، کراپ کردن، فیتر گذاشتن، تبدیل فرمت و … را به آسانی به انجام برسانید.

این نرم افزار مجموعه‌ای از امکانات کاربردی جهت ویرایش آسان انواع فیلم‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. تنها کافی‌ست فایل‌های ویدیویی در انواع فرمت‌‌های MP4, AVI, H261, H264, FLV, MKV, M4V, 3GP, MOV, MPG, MPEG, VOB, RMVB, TS, M2TS, WMV, ASF و… را فراخوانی کنید تا در ادامه قادر باشید ویرایش‌های مورد نظر را بر روی فایل‌ ویدیویی خود اعمال نمایید. برخلاف تصور بسیاری از افراد، عمل ویرایش و تدوین فیلم کار چندان سخت و دشواری نیست؛ البته به این شرط که از ابزارهای مخصوص به این کار استفاده کنید. در این مطلب، ابزاری را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم که فرآیند پردازش و تدوین فیلم را برای شما ساده و آسان می‌کند تا به راحتی بتوانید فیلم‌ها را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید و نهایتا از آن خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ThunderSoft Video Editor Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThunderSoft Video Editor Pro :

– امکان چرخاندن، برش، تکه تکه کردن و یا ادغام فیلم‌ها با هم

– امکان افکت دادن به فیلم‌ها و افزودن جلوه‌های بصری زیبا به آن

– سازگاری با انواع فرمت‌های رایج صوتی و ویدیویی

– قابلیت فیلترگذاری بر روی ویدیوها

– امکان تهیه میکس‌هایی زیبا و جذاب از ترکیب فیلم‌ها

– قابلیت درج واترمارک بر روی ویدیوها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ThunderSoft Video Editor.cover1  300x150 - دانلود ThunderSoft Video Editor Pro 13.0.0 - بسته نرم افزاری قدرتمند ویرایش فیلم ThunderSoft Video Editor.cover2  300x266 - دانلود ThunderSoft Video Editor Pro 13.0.0 - بسته نرم افزاری قدرتمند ویرایش فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 344 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR