دانلود Speedtest by Ookla 1.10.163 – نرم افزار تست واقعی سرعت اینترنت

دانلود Speedtest by Ookla 1.13.156.0 - نرم افزار تست واقعی سرعت اینترنت

 

دانلود Speedtest by Ookla

| نرم افزار تست واقعی سرعت اینترنت |

 

Speedtest by Ookla 1.10.163 نام یک محصول نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در زمینه تست سرعت اینترنت است که به کمک آن کاربر می‌تواند به شکلی دقیق از وضعیت واقعی سرعت اینترنت مطلع شود. فرقی نمی‌کند که اینترنت خود را از چه شرکتی تهیه کرده باشید؛ زیرا که همواره این احتمال وجود دارد که بسته خریداری شده شما دارای سرعتی به مراتب کمتر از سرعت وعده داده شده از سوی اپراتور باشد. در نگاه اول، شاید تصور کنید که سنجش واقعی سرعت اینترنت کار چندان پیچیده‌ای نیست و حتی یک نرم افزار دانلود منیجر ساده هم می‌تواند از پس این کار بر بیاید. اما واقعیت این است که به منظور سنجش سرعت واقعی دانلود و آلپود، همیشه بهتر است از ابزار استاندارد و مخصوص این کار استفاده کنید؛ ابزاری که بتواند سرعت واقعی و در دسترس سرعت اینترنت شما را در لحظه مورد سنجش قرار دهد و به طور دقیق نتایج را در قالب گزارش در اختیار شما بگذارد.

در حال حاضر شمار متعددی از اپلیکیشن‌ها هستند که با وعده اندازه‌گیری سرعت اینترنت می‌توانید آن‌ها را با یک جستجوی ساده پیدا و نصب کنید. یکی از ابزارهایی که طی چند سال اخیر توانسته محبوبیت و اعتماد قابل توجهی از سمت کاربران را متوجه خود کند، ابزاری است تحت عنوان اسپید تست که در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد. این نرم افزار بر پایه سرویس اینترنتی با همین نام کار می‌کند و در اپلیکیشن اسپید تست کاربر می‌تواند به راحتی جزئیات مربوط به پهنای باند و همچنین سرعت دانلود یا آپلود ارتباط اینترنتی خود را به دقت مورد سنجش قرار دهد. تنها کافی‌ست که این برنامه را بر روی سیستم نصب کنید تا در ادامه و فقط با یک کلیک بتوانید به اطلاعاتی جامع در این رابطه برسید. هم اکنون می توانید نرم افزار Speedtest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Speedtest :

– امکان پینگ گرفتن و اندازه‌گیری دقیق سرعت دانلود و آپلود در عرض چند ثانیه

– امکان نمایش وضعیت ارتباط اینترنتی کاربر در قالب نمودارهای گرافیکی

– امکان عیب‌یابی ارتباط اینترنتی و نمایش دسترسی یا عدم دسترسی به اینترنت

– امکان گزارش‌گیری جامع از دسترسی کاربر به اینترنت طی بازه‌های زمانی مختلف شبانه‌روز

– امکان به‌اشتراک‌گذاری آسان نتایج گزارش

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Speedtest.cover1  230x300 - دانلود Speedtest by Ookla 1.10.163 - نرم افزار تست واقعی سرعت اینترنت Speedtest.cover2  230x300 - دانلود Speedtest by Ookla 1.10.163 - نرم افزار تست واقعی سرعت اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR