دانلود فونت فرندز (Friends)؛ مخصوص دوست‌داران این سریال تلویزیونی محبوب و پرطرفدار

دانلود فونت فرندز (Friends)؛ مخصوص دوست‌داران این سریال تلویزیونی محبوب و پرطرفدار

 

دانلود فونت فرندز (Friends)

| قلم لاتین سریال تلویزیونی محبوب و پرطرفدار دوستان (Friends) |

 

فونت فرندز (Friends)؛ نام یک قلم لاتین جدید و جذاب برای طراحان خوش‌ذوق است که از آن برای طراحی لوگوی سریال محبوب فرندز استفاده شده و برای بسیاری یک نوستالژی به شمار می‌رود. سریال تلویزیونی فرندز را باید یکی از عناوین موفق دهه 90 میلادی به شمار برد. 6 شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی که خاطرات خوشی را برای دوست‌داران این سریال در آن دوران رقم زدند. داستان این سریال همانطور که می‌دانید، یک گروه 6 نفره از دوستان بین 20 تا 30 سال را روایت می‌کند که در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. اولین اپیزود از این سریال در 22 سپتامبر 1994 پخش شد و بعد از 10 فصل در 6 می 2004 به کار خود پایان داد.

اما این پایان داستان نبود و سال‌ها بعد این گروه در قالب تک اپیزود جدیدی با نام فرندز: دِ رییونیون (Friends: the Reunion) و بعد از 17 سال گرد هم آمده و تجدید خاطرات کردند. این اپیزود جدید، در 27 می 2021 منتشر شد و در همان ساعات اولیه، رکورد بازدید از سوی مخاطبان را به همراه داشت. در همین راستا و با توجه به محبوبیت بسیار زیادی این سری محبوب، فونت اختصاصی به کار رفته در طراحی لوگوی این سریال را برای شما طراحان عزیز آماده کرده‌ایم که بتوانید از آن در طرح‌های خود استفاده کنید و یک سبک نوستالژیک را در ایده یا طرح خود به نمایش درآورید. هم اکنون می‌توانید فونت فرندز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: Friends
طراح: Gabriel Weiss
وزن: Regular

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 20 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR