دانلود PCData Back 2.1.0.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از داده‌ها

دانلود PCData Back 2.1.0.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از داده‌ها

 

دانلود PCData Back

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از داده‌ها |

 

PCData Back 2.1.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و زیبا است که حتی به کاربران مبتدی هم این امکان را می‌دهد که بتوانند از داده‌های خود نسخه پشتیبان بگیرند و سپس آن‌ها را بدون هیچ مشکلی بازگردانی کنند. این روزها تقریبا همه افراد با اهمیت بالای پشتیبان‌گیری از اطلاعات آشنا هستند. در واقع اگر که شما پیش‌بینی شرایط را نکرده باشید، ممکن است در صورت وقوع سناریوهایی خاص، با خطر از دست دادن اطلاعات خود مواجه شوید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید در نهایت سهولت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و شما در نهایت سادگی می‌توانید از اطلاعات خود، نسخه‌ای امن و کامل را به عنوان پشتیبان تهیه کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده و زیبا طراحی شده تا کاربران بتوانند صرف‌نظر از سطح آشنایی با مهارت‌های کامپیوتری از مزایای آن نهایت بهره را ببرند. تنها کافی‌ست که اطلاعات مهم و حساس خود در سیستم را به نرم افزار معرفی کنید تا در ادامه این برنامه در بازه‌های زمانی دلخواه شما برایتان از داده‌ها نسخه پشتیبان تهیه کند تا در هر زمان دیگری قادر به بازیابی آن باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار PCData Back را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PCData Back :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان پشتیبان‌گیری از انواع مختلف داده‌ها و ذخیره‌سازی در حافظه هارد دیسک، فلش مموری، کارت حافظه و …

– امکان تعیین نوع فایل و آدرس اطلاعات مورد نظر برای پشتیبان‌گیری

– امکانات ساده برای کار توسط کاربران تازه‌کار و یا حرفه‌ای

– قابلیت پشتیبان‌گیری و بازیابی سریع و آسان اطلاعات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PCData Back.cover1  300x220 - دانلود PCData Back 2.1.0.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از داده‌ها PCData Back.cover2  300x220 - دانلود PCData Back 2.1.0.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR