دانلود MaxToBlender 3.2 – پلاگین مشترک برای تری دی مکس و بلندر

دانلود MaxToBlender 3.2 - پلاگین مشترک برای تری دی مکس و بلندر

 

دانلود MaxToBlender

| پلاگین مشترک برای تری دی مکس و بلندر |

 

MaxToBlender 3.2 نام یک پلاگین مشترک برای دو محصول نرم افزاری 3ds Max و Blender است که از آن برای انتثال صحنه و مدل سه‌بعدی در تری دی مکس به بلندر است. اگر از کاربران حرفه‌ای نرم افزار تری دی اس مکس و دیگر ابزارهای مشابه در زمینه طراحی مدل‌های 3 بعدی هستید، احتمالا گاها برایتان پیش آمده که بخواهید خروجی این نرم افزار را به دیگر ابزارها انتقال دهید. اما فرآیند خروجی گرفتن و فراخوانی مجدد آن در ابزار مقصد امری زمان‌بر و گاها پیچیده است. پلاگین جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز دو نرم افزار تری دی اس مکس و بلندر آماده‌ کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید تنها با 2 کلیک ساده، صحنه مورد نظر خود را از 3DsMax را به Blender انتقال دهید.

بلندر نرم افزاری با حجم کم و در عین حال کارایی فوق العاده بالاست. اگر که تسلط کامل بر این برنامه داشته باشید، به راحتی می‌توانید فعالیت‌های مدلینگ، تکسچرینگ، انیمیشن‌سازی و … را در این محیط قدرتمند انجام دهید. یکی از امکانات بلندر، امکان استفاده از خروجی مدل‌هایی است که توسط ابزارهایی نظیر تری دی اس مکس تولید می‌شود. اگر که شما هم با انتقال صحنه از 3dsMax و Blender با مشکل مواجه هستید به دنبال روشی سریع‌تر برای انجام این کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این پلاگین کاربردی و قوی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار MaxToBlender را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MaxToBlender :

– امکان انتقال صحنه از 3DsMAX به Blender با 2 کلیک

– پشتیبانی کامل از متریال‌های Vray

– امکان فراخوانی مدل‌های تری دی اس مکس و انتقال به بلندر

– ساخت سریع لایبرری بلندر از مدل‌های تری دی اس مکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MaxToBlender.cover1  300x122 - دانلود MaxToBlender 3.2 - پلاگین مشترک برای تری دی مکس و بلندر MaxToBlender.cover2  300x122 - دانلود MaxToBlender 3.2 - پلاگین مشترک برای تری دی مکس و بلندر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.04 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR