دانلود Git Extensions 3.4.3 – کلاینت گرافیکی مدیریت ریپازیتوری‌های گیت

دانلود Git Extensions 3.4.3 - کلاینت گرافیکی مدیریت ریپازیتوری‌های گیت

 

دانلود Git Extensions

| کلاینت گرافیکی مدیریت ریپازیتوری‌های گیت |

 

Git Extensions 3.4.3 نام یک کلاینت گرافیکی جدید و اربردی به منظور مدیریت ریپازیتوری‌های گیت (Git) است. اگر از افراد فعال در حوزه برنامه‌نویسی و علوم رایانه باشید، احتمالا به خوبی با اصطلاح ورژن کنترل و گیت آشنایی دارید. گیت، یک ورژن کنترلر شناخته شده است که در سال 2005 ساخته و عرضه شد. با استفاده از گیت، توسعه‌دهندگان می‌توانند به خوبی با همکاران خود در ارتباط باشند و پروژه را با گیت کنترل و مدیریت کنند. با استفاده از گیت، توسعه‌دهنده می‌تواند هرگونه تغییری را در نسخه‌های مختلف بررسی کند و در صورت تایید آن‌ها را روی پروژه نهایی کامیت کند.

به منظور مدیریت هرچه بهتر پروژه‌های برنامه‌نویسی، کلاینت‌های مختلفی برای مدیریت گیت منتشر شده‌اند که در این مطلب از سایت یاس دانلود یکی از ابزارهای قدرتمند در این زمینه را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از پلتفرم گیت به ساده‌ترین شکل ممکن بهره ببرید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیباست و شما به راحتی می‌توانید امکانات آن را در ویندوز اکسپلورر مورد استفاده قرار دهید. با گیت اکستنشنز، شما می‌توانید در محیطی زیبا و کاربرپسند ریپازیتوری‌ها را مدیریت کنید و مسیرهای مختلف را بسازید و بدین ترتیب با هم‌تیمی‌های خود به شکل موثرتری بر روی پروژه خود کار کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Git Extensions را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Git Extensions :

– پشتیبانی از یوزر اینترفیس زیبا و جذاب برای کار با گیت

– سازگاری و یکپارچگی با ویندوز اکسپلورر

– پشتیبانی از پلاگین ویژوال استودیو و استفاده از آن در این محیط توسعه

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Git Extensions.cover1  300x199 - دانلود Git Extensions 3.4.3 - کلاینت گرافیکی مدیریت ریپازیتوری‌های گیت Git Extensions.cover2  300x199 - دانلود Git Extensions 3.4.3 - کلاینت گرافیکی مدیریت ریپازیتوری‌های گیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR