دانلود LinkAssistant Enterprise 6.38.11 x86/x64 – نرم افزار بهینه‌سازی (سئو) و بهبود رتبه وب‌سایت

دانلود LinkAssistant Enterprise 6.38.11 x86/x64 - نرم افزار بهینه‌سازی (سئو) و بهبود رتبه وب‌سایت

 

دانلود LinkAssistant

| نرم افزار بهینه‌سازی (سئو) و بهبود رتبه وب‌سایت |

 

LinkAssistant Enterprise 6.38.11 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه بهینه‌سازی رتبه و یا اصطلاحا سئوی وب‌سایت است که با دارا بودن امکاناتی قدرتمند و حرفه‌ای در این زمینه توانسته توجه متخصصین این حوزه را به خود جلب کند. همانطور که می‌دانید، بهینه‌سازی و سئوی وب‌سایت این روزها از اهمیت ویژه‌ای برای وبمسترها برخوردار است. در واقع صاحبان صفحات اینترنتی، فضای آنلاین را یک فرصت ویژه برای کسب شهرت (برند) و یا ارتقای کسب و کار خود می‌دانند. در این بین، سئوی وب‌سایت به مدیران صفحات اینترنتی امکانی می‌دهد که در نتایج موتورهای جستجوگر در رتبه بالاتری قرار بگیرند. همین امر سبب می‌شود که بازدید واقعی وب‌سایت‌ها افزایش پیدا کند و رفته رفته مخاطبان آن افزایش پیدا کند.

از جمله راهکارهایی که از آن به عنوان شیوه‌ای موثر جهت افزایش بازدید و بهبود رتبه در موتورهای جستجوگر در وب‌سایت‌ها از آن یاد می‌شود، تبادل لینک با دیگر سایت‌ها و وبلاگ‌ها است. این روزها، صاحبان صفحات اینترنتی برای تبادل لینک و یا گرفتن بک لینک به وب‌سایت خود، حتی حاضر به پرداخت هزینه هستند. اگر شما نیز در این زمینه فعال هستید و می‌خواهید وب‌سایت اینترنتی خود را از نظر رتبه بهبود بخشید و بک لینک‌ها را مدیریت کنید، این پنل نرم افزاری یک امکان ویژه در این زمینه را به اختیار شما می‌گذارد. با وجود اینکه موتورهای جستجو ممکن است ترافیک ایجاد شده از طریق تبادل لینک را به عنوان یک روش دستکاری شده و غیرواقعی شناسایی کنند، ولی در این صورت هم نرم افزار لینک‌اسیستنت می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا به رتبه بالاتری با همین روش برسد. البته با این شرط که صاحب وب‌سایت، لینک‌هایی را به وب‌سایت خود بگیرد که از نظر موضوعی با آن هم‌خوانی داشته باشد. این بسته نرم افزاری به شما کمک می‌کند تا لینک‌های ارجاع شده به وب‌سایت خود را مدیریت کنید و دائما آن را زیر نظر داشته باشید تا از میزان موثر بودن آن طی زمان مطلع شوید و بدین ترتیب رتبه و سئوی وب‌سایت خود را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار LinkAssistant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LinkAssistant :

– امکان ارزش‌گذاری بک لینک‌های وب‌سایت

– امکان پیدا کردن سایت با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر کاربر

– امکان پیشنهاد کلمات کلیدی مفید

– تشخیص وب‌سایت‌هایی با لینک ارجاعی به وب‌سایت کاربر

– امکان اسکن عمیق و جمع‌آوری لینک از وب‌سایت

– امکان مدیریت لینک‌های ارجاعی به وب‌سایت

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LinkAssistant.cover1  300x217 - دانلود LinkAssistant Enterprise 6.38.11 x86/x64 - نرم افزار بهینه‌سازی (سئو) و بهبود رتبه وب‌سایت LinkAssistant.cover2  300x230 - دانلود LinkAssistant Enterprise 6.38.11 x86/x64 - نرم افزار بهینه‌سازی (سئو) و بهبود رتبه وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 300 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR