دانلود بازی Hot Slide 1.4.35 – اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Hot Slide 1.4.35 - اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Hot Slide برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Hot Slide 1.4.35 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Tapcheer است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود، خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، عنوانی است که در آن شما می‌توانید در یک لیگ جهانی شرکت کنید و در مسیرهای مختلف مسابقه، به نمایش دریفت‌هایی جذاب و تماشایی بپردازید. این بازی یک عنوان کاملا جدید در دنیای بازی‌های اتومبیل‌رانی است که در آن شما می‌توانید مهارت‌های دریفت خود را با دیگر بازیکنان در سر تا سر دنیا به چالش بکشید و به عنوان برترین بازیکن رقابت‌ها لقب بگیرید.

در این بازی شما می‌توانید انواع مختلف اتومبیل‌ها را جمع‌آوری کنید و ارتقا دهید. علاوه بر این، می‌توانید با دیگر دوستان خود یک تیم قوی تشکیل بدهید و با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا به رقابت بپردازید. انواع مختلفی از وسایل نقلیه هم در این بازی تعبیه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را بر حسب سلیقه خود انتخاب و یک سبک کاملا جدید از رقابت‌ها را تجربه کنید. امکان ارتقا دادن خودروها، شخصی‌سازی خصوصیات ظاهری و فیزیکی آن‌ها و … از مهم‌ترین امکانات این بازی است که شما را به تجربه آن دعوت می‌کنیم. هم اکنون می توانید بازی Hot Slide را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hot Slide :

– امکان رقابت تک به تک با حریفان آنلاین

– دارا بودن 30 اتومبیل جذاب و منحصر به فرد

– امکان رانندگی با خودروهای آمریکایی، سوپر اسپرت‌های مدرن با شبیه‌سازی واقعی سبک رانندگی هریک از آن‌ها

– امکان تجربه رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز در محیط‌هایی با خصوصیات بسیار نزدیک به واقعیت

– امکان مسابقه فردی یا گروهی

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hot Slide 1 85x150 - دانلود بازی Hot Slide 1.4.35 - اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت Hot Slide 2 85x150 - دانلود بازی Hot Slide 1.4.35 - اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت Hot Slide 3 85x150 - دانلود بازی Hot Slide 1.4.35 - اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت Hot Slide 4 85x150 - دانلود بازی Hot Slide 1.4.35 - اتومبیل‌رانی جذاب و مهیج برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 140 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR