دانلود Spyder 5.2.2 x64 – محیط توسعه علمی زبان برنامه‌نویسی پایتون

دانلود Spyder 5.0.2 - محیط توسعه علمی زبان برنامه‌نویسی پایتون

 

دانلود Spyder

| محیط توسعه علمی زبان برنامه‌نویسی پایتون |

 

Spyder 5.2.2 x64 نام یک حیط توسعه علمی مخصوص برنامه‌نویسی به زبان پایتون است که به علاقه‌مندان این زبان محبوب امکاناتی جامع را برای کدنویسی می‌دهد. این برنامه متنساب با نیاز دانشمندان، مهندسین و متخصصین علم داده ساخته شده و ترکیبی از امکانات پیشرفته کدنویسی و ویرایش سورس کدها، آنالیز، دیباگ کردن کدها و … است. این برنامه با دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند خود طی چند سال اخیر توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دست یابد و متخصصین برنامه‌نویسی به زبان پایتون می‌توانند از امکانات آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

زبان برنامه‌نویسی پایتون، یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیاست که از آن به منظور جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های اینترنتی، آنالیز داده، هوش مصنوعی و … استفاده می‌شود. از این زبان برنامه‌نویسی، می‌توان برای تولید اپلیکیشن‌های دسکتاپ، موبایل و حتی بک اند و یا وب سرور صفحات اینترنتی هم استفاده کرد. متخصصین این زبان به منظور توسعه و کدنویسی از محصولات نرم افزاری مختلفی می‌توانند استفاده کنند که در این مطلب با معرفی یکی از جدیدترین این محیط‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار، به طور خاص برای برنامه‌نویسی پایتون برای پروژه‌های علمی، علم داده و مباحث مرتبط با آن طراحی شده و دانشجویان علم داده می‌توانند از امکانات این برنامه برای تولید و مدیریت هرچه بهتر پروژه‌های خود بهره ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار Spyder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Spyder :

– دارا بودن ادیتور قدرتمند از قبیل syntax highlighting, introspection, code completion

– پشتیبانی از چندین کنسول پایتونی

– امکان دیباگ کردن کدها در پروژه

– قابلیت مدیریت چندین پروژه

– دارا بودن فایل اکسپلورر حرفه‌ای برای مدیریت فایل‌ها

– دارا بودن امکان جستجوی پیشرفته عبارات در فایل‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Spyder.cover1  300x182 - دانلود Spyder 5.2.2 x64 - محیط توسعه علمی زبان برنامه‌نویسی پایتون Spyder.cover2  300x169 - دانلود Spyder 5.2.2 x64 - محیط توسعه علمی زبان برنامه‌نویسی پایتون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 193 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR