دانلود Maltego 4.2.17.13809 – نرم افزار جمع‌آوری اطلاعات و فارنزیک (جرم‌شناسی)

دانلود Maltego 4.2.17.13809 - نرم افزار جمع‌آوری اطلاعات و فارنزیک (جرم‌شناسی)

 

دانلود Maltego

| نرم افزار جمع‌آوری اطلاعات و فارنزیک (جرم‌شناسی) |

 

Maltego 4.2.17.13809 نام یک محصول نرم افزار متن‌باز، هوشمند و قوی در زمینه فارنزیک (جرم‌شناسی) و همچنین انجام فعالیت‌های فوت‌پرینتینگ به حساب می‌آید. از این نرم افزار، شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات کلی شبکه و زیرساختی یک سازمان استفاده کنید. نکته مهم اینکه نرم افزار فوق قادر است خروجی این آنالیز و بررسی را به شکل گرافیکی در محیطی زیبا و کاربرپسند برای شما به نمایش درآورد. این نرم افزار، این روزها به عنوان ابزاری بسیار محبوب برای هکرها و متخصصان جرم‌شناسی به حساب می‌آید. با این برنامه، عملیات فارنزیک و جمع‌آوری اطلاعات با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت و کاربر می‌تواند طی چند کلیک ساده، به اطلاعات کاملی از کانکشن‌های متصل، پورت‌ها و … دست پیدا کند.

با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند شبکه یک سازمان را به شکلی جامع و با دقت بسیار مورد آنالیز و بررسی قرار دهد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید ارتباط‌های سیستم، شبکه داخلی / خارجی، شرکت‌ها و سازمان‌ها، وب‌سایت، دامنه، شبکه‌های وایرلس، آی‌پی آدرس‌های شبکه و … را به طور کامل آنالیز و اسکن کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Maltego را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Maltego :

– رایگان و متن باز بودن

– امکان نمایش ارتباطات سیستم و زیرساخت در نمای گرافیکی

– امکان اسکن سیستم‌ها، آی‌پی آدرس‌ها، شبکه‌های وایرلس و …

– امکان ارتباط دادن اطلاعات و ترکیب آن‌ها در گراف

– امکان به‌اشتراک‌گذاری گراف‌ها

– امکان نمایش دادن دیتا در اشکال و الگوهای مختلف

– امکانات یکپارچه‌سازی دیتا

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Maltego.cover1  300x169 - دانلود Maltego 4.2.17.13809 - نرم افزار جمع‌آوری اطلاعات و فارنزیک (جرم‌شناسی) Maltego.cover2  300x169 - دانلود Maltego 4.2.17.13809 - نرم افزار جمع‌آوری اطلاعات و فارنزیک (جرم‌شناسی)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR