دانلود دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید – Android Development: Android App Development From Scratch – Udemy

دانلود دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید - Android Development: Android App Development From Scratch - Udemy

 

دانلود دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید

| Android Development: Android App Development From Scratch – Udemy |

MP4 | | Duration: 18.5 hours | Language: English

 

دانلود دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید (Android Development: Android App Development From Scratch – Udemy) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این دوره آموزشی، سعی بر آن است که مخاطبان به شکل قدم به قدم با برنامه‌نویسی جاوا آشنایی پیدا کنند. اگر که شما هم علاقه‌مند به یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید و ساخت اپلیکیشن موبایل هستید، این دوره آموزشی بهترین گزینه ممکن برای شماست. در این دوره آموزش می‌بینید که چگونه با استفاده از اندروید استودیو، توسعه اپلیکیشن خود را شروع کنید و با مفاهیم مختلف این مهارت آشنایی پیدا کنید.

اندروید، یکی از پرکاربردترین سیستم‌عامل‌ها در دنیاست. طراحی و ساخت اپلیکیشن در اکوسیستم این سیستم‌عامل نیز یک بازار نسبتا خوب برای برنامه‌نویسان است. اگر شما هم دوست دارید که مهارت لازم برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل را کسب کنید، این دوره آموزشی یکی از بهترین مراجع آموزشی برای شما محسوب می‌شود. در این دوره شما به طور کامل با نحوه نصب و راه‌اندازی محیط توسعه جاوا / اندروید آشنا خواهید شد و چندین تمرین مختلف را برای تقویت هرچه بهتر مهارت خود در این زمینه کدنویسی خواهید کرد.  هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره Android Development: Android App Development From Scratch – Udemy :

– آشنایی با جاوا

– آشنایی با سیستم گردل (Gradle) در اندروید استودیو

– آشنایی با نحوه انتشار اپ در گوگل پلی استور

– آشنایی با نحوه نصب و راه‌اندازی محیط توسعه

– آشنایی با برنامه‌نویسی شیء گرا در جاوا

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 9.01 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR