دانلود ClickUp 2.0.22 – کلیک‌آپ؛ راهکاری برای مدیریت تسک‌ها، پروژه‌ها و امور شخصی

دانلود ClickUp 2.0.22 - کلیک‌آپ؛ راهکاری برای مدیریت تسک‌ها، پروژه‌ها و امور شخصی

 

دانلود ClickUp

| کلیک‌آپ؛ راهکاری برای مدیریت تسک‌ها، پروژه‌ها و امور شخصی |

 

ClickUp 2.0.22 نام یک بسته نرم افزاری جدید و قدرتمند شامل مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی و مفید به منظور مدیریت امور شخصی، فعالیت‌های تیمی، مدیریت زمان، سازماندهی امور، برنامه‌ریزی و استفاده در تیم‌های توسعه نرم افزار است که با دارا بودن امکانات منحصر به فرد خود توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به شکل تمام و کمال جلب کند. اگر شما نیاز دسته افرادی هستید که دوست دارید کلیه امور و فعالیت‌های خود را با برنامه‌ریزی دقیق به انجام برسانید، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک بسته حرفه‌ای را برای شما در نظر داریم که می‌تواند کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده سازد.

این محصول نرم افزاری جدید با این هدف ساخته شده که کاربران حاضر در گروه‌های توسعه و یا شاغلان یک کسب و کار با هدف مشترک بتوانند در فضایی امن، زیبا و کاربرپسند به کلیه ابزارهای مورد نیاز خود برای همکاری هرچه بیشتر در فعالیت تیمی دسترسی داشته باشند. صدها هزار کاربر در سراسر دنیا به شکل روزانه از این نرم افزار استفاده می‌کنند و آمارها حکایت از رضایت درصد فوق‌العاده‌ای از آن‌ها دارد. این نرم افزار به کاربران خود امکانی می‌دهد که بتوانند ضمن مدیریت هرچه بهتر زمان، امور و تسک‌های روزانه خود را به شکل بهینه‌تری ثبت، ردیابی و مدیریت کنند. هریک از اعضای تیم با استفاده از این نرم افزار می‌تواند با بهینگی بیشتری وظایف خود را به انجام برسانند و با تعامل هرچه بیشتر با همدیگر، برای رسیدن به هدفی مشترک تلاش کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار ClickUp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ClickUp :

– امکان تعامل و همکاری هرچه بهتر با دیگر اعضای تیم

– امکان ثبت، مدیریت و رسیدگی به امور در فضای وب

– امکان مدیریت اهداف و بررسی ددلاین‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکانات کامنت‌گذاری و گفتگوی بین اعضا

– امکان به‌اشتراک‌گذاری آسان داکیومنت‌ها

– امکان جستجوی سریع و ساده اطلاعات

– امکان طراحی جریان‌های کاری بهینه

– امکان مدیریت رویدادها با قابلیت یادآوری آن‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ClickUp.cover1  300x204 - دانلود ClickUp 2.0.22 - کلیک‌آپ؛ راهکاری برای مدیریت تسک‌ها، پروژه‌ها و امور شخصی ClickUp.cover2  300x204 - دانلود ClickUp 2.0.22 - کلیک‌آپ؛ راهکاری برای مدیریت تسک‌ها، پروژه‌ها و امور شخصی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR