دانلود Clean Editor 1.0.1 – نرم افزار رایگان و متن باز در زمینه ویرایش متن

دانلود Clean Editor 1.0.1 - نرم افزار رایگان و متن باز در زمینه ویرایش متن

 

دانلود Clean Editor

| نرم افزار رایگان و متن باز در زمینه ویرایش متن |

 

Clean Editor 4.0.0.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و متن باز در زمینه ویرایش محتوای متنی است که از شمار بسیاری از فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و کاربر به راحتی می‌تواند محتوای فرمت‌های متنی را با تصاویر و جداول ویرایش کند. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند محتوای متنی را برایتان به راحتی ویرایش کند، در این مطلب برایتان ابزاری رایگان و متن باز در این زمینه را سراغ داریم. این نرم افزار از تمام فرمت‌های متنی از قبیل TXT, HTML, XML, MD, DOCX و … پشتیبانی دارد و می‌توانید آن را به عنوان جایگزینی مناسب برای انواع ویرایشگرهای متنی مورد استفاده قرار دهید.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده طراحی شده تا کاربر بتواند در محیطی زیبا و بدون حواس‌پرتی محتوای متنی خود را ویرایش کند. در محیط این برنامه کاربر می‌تواند محتوای دلخواه خود را تایپ کند و با چند کلیک ساده، آن را مطابق با نیاز خود ویرایش کند. شما در محیط این برنامه به راحتی می‌توانید متون دلخواه خود را بنویسید و همینطور در صورت تمایل، جداول، نقل‌قول‌ها و یا حتی تصاویر گرافیکی را نیز در دل آن بگنجانید. این نرم افزار یک جایگزین قوی برای انواع نرم افزارهای ویرایش محتوای متنی است که می‌تواند کلیه انتظارات شما در این زمینه را تحت پوشش خود قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Clean Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Clean Editor :

– امکان ساخت و ویرایش محتوای متن در انواع فرمت‌ها

– سازگاری با فرمت‌های TXT, HTML, XML, MD, DOCX و …

– دارا بودن پوسته روشن و تاریک

– امکان به‌کارگیری انواع شرتکات‌های محبوب نظیر Ctrl + Z / Ctrl + S و …

– امکان درج جدول، نقل قول و یا تصویر در محتوای متنی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clean Editor.cover1  300x226 - دانلود Clean Editor 1.0.1 - نرم افزار رایگان و متن باز در زمینه ویرایش متن Clean Editor.cover2  300x168 - دانلود Clean Editor 1.0.1 - نرم افزار رایگان و متن باز در زمینه ویرایش متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 818 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR