دانلود Video Player – OPlayer Lite 5.00.19 – ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید

دانلود Video Player - OPlayer Lite 5.00.19 - ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Video Player – OPlayer Lite برای اندروید

| ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید |

 

Video Player – OPlayer Lite 1.5.1.4 نام یک ویدیو پلیر قدرتمند و حرفه‌ای با شتاب‌دهنده سخت افزاری و همینطور پشتیبانی از نمایش زیرنویس است که بیش از 9 سال در دوره توسعه قرار داشته و قادر است ده‌ها فرمت مختلف ویدیویی را برای شما پخش نماید. همانطور که می‌دانید، ویدیو پلیرهای پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید معمولا از شمار محدودی از فرمت‌ها برای پخش پشتیبانی دارند و امکانات آن‌ها نسبت به انتظار کاربران بسیار محدودتر است. در صورتی که شما هم به یک نرم افزار جایگزین و حرفه‌ای برای پخش و تماشای فیلم‌ در اندروید نیاز دارید، ما برایتان یک محصول نرم افزاری جدید در این زمینه را آماده کرده‌ایم.

این نرم افزار در واقع یک ابزار حرفه‌ای پخش فرمت‌های صوتی و تصویری است. به کمک آن، کاربر می‌تواند تمامی فرمت‌های ویدیویی را پخش کند. ساپورت ویدیوهای 4K/ultra HD با بهترین کیفیت، از مهم‌ترین خصوصیاتی است که این برنامه را در قیاس با رقبای خود یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد. برخلاف ویدیو پلیر پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید، این نرم افزار هیچگونه محدودیتی در ساپورت فرمت‌ها ندارد و کاربر به راحتی می‌تواند انواع فرمت‌های رایج را در این برنامه باکیفیت بالا و با پشتیبانی از امکان نمایش زیرنویس پخش نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Video Player – OPlayer Lite برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Video Player – OPlayer Lite :

– پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی MKV, MP4, M4V, AVI, MOV, 3GP, FLV, WMV, RMVB, TS و …

– پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3, WMA, WAV, DTS, AC3, EAC3, AAC, FLAC, APE, CUE, AMR, OGG VORBIS و …

– پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف نظیر HTTP, FTP, SAMBA, RTP, RTSP, MMS و …

– امکان پخش ویدیوهای Ultra HD/4K

– امکانات گسترده در زمینه پخش موسیقی

– پشتیبانی از شتاب‌دهنده سخت افزاری

– امکان نمایش زیرنویس با قابلیت تغییر رنگ نوشته‌ها

– ارا بودن حالت شب (Night Mode)

– امکان مدیریت فیلم‌ها با امکانات به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها

– امکانات کنترلی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Video Player OPlayer Lite1 90x150 - دانلود Video Player - OPlayer Lite 5.00.19 - ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید Video Player OPlayer Lite2 90x150 - دانلود Video Player - OPlayer Lite 5.00.19 - ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید Video Player OPlayer Lite3 90x150 - دانلود Video Player - OPlayer Lite 5.00.19 - ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید Video Player OPlayer Lite4 90x150 - دانلود Video Player - OPlayer Lite 5.00.19 - ویدیو پلیر جدید و قدرتمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR