دانلود GOM Mix Pro 2.0.5.7.0 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌

دانلود GOM Mix Pro 2.0.4.7.1 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌

 

دانلود GOM Mix Pro

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌ |

 

GOM Mix Pro 2.0.5.7.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت و ویرایش فیلم است که امکاناتی گسترده در این زمینه را برای شما فراهم می‌آورد. این برنامه متناسب با هر نیازی، یک ابزار همه‌کاره برای ویرایش فیلم‌ها به شمار می‌رود. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید هر نوع فرمت ویدیوی را فراخوانی کرده و افکت‌های بصر مختلف را بر روی آن اعمال کنید. در صورتی که شما هم نیاز به یک ابزار قدرتمند جهت کار بر روی فرمت‌های ویدیویی نیاز داشته باشید، این نرم افزار می‌تواند کلیه نیازهای شما در این زمینه را تحت پوشش خود قرار دهد و انتظارات‌تان در این زمینه را برآورده سازد.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید انواع مختلف افکت‌ها و ویرایش‌ها را بر روی ویدویهای خود اعمال کنید. در محیط این نرم افزار شما به آسانی می‌توانید فیلم‌ها را باز کنید و با ویرایشی سریع و آسان، به شکل مستقیم آن‌ها را در فضای آنلاین منتشر کنید. همانطور که می‌دانیم، ابزار فتوشاپ (Photoshop) به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند صدها افکت و فیلتر مختلف را بر روی تصاویر اعمال کند. اگر به ابزار مشابهی برای فیلم‌های خود نیاز دارید که بتواند تمام این ویرایش‌ها را بر روی فیلم‌ها نیز اعمال کند، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در این زمینه به شمار می‌رود. این نرم افزار از کلیه فرمت های رایج ویدیویی پشتیبانی دارد و شما به آسانی می‌توانید نیازهای خود در این حوزه را برطرف کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار GOM Mix Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GOM Mix Pro :

– امکان ویرایش حرفه‌ای تصاویر با پشتیبانی از تمامی فرمت‌های رایج

– امکانات ویرایشی گسترده برای فیلم‌ها و صوت‌ها

– دارا بودن ده‌ها افکت صوتی و تصویری

– دارا بودن تمپلیت‌هایی از پیش آماده شده

– امکان افکت و فیلترگذاری بر روی فیلم‌ها

– امکان اعمال افکت‌های حرکتی و ترکیب آن‌ها با عکس

– امکان میکس و ساخت ویدیو کلیپ از روی عکس‌ها

– قابلیت برش و ادغام فیلم‌ها

– امکان تنظیم سرعت پخش ویدیوها

– امکان ویرایش زیرنویس فیلم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GOM Mix Pro.cover1  300x209 - دانلود GOM Mix Pro 2.0.5.7.0 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌ GOM Mix Pro.cover2  300x209 - دانلود GOM Mix Pro 2.0.5.7.0 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Microsoft Windows 11/10/8.1/8/7 (32/64bit)
– DirectX 9.0c or higher
– Memory 4GB RAM or more (required 1GB free memory)
– HDD 1GB or more
– CPU Intel Core i3(Haswell), AMD Athlon 64 X2 or higher
– VGA HD Graphics 4600 or higher
– Resolution 1280 x 1024 or higher (Product minimum window size: 1260 x 880)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 286 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR