دانلود بازی Slingshot Stunt Driver 1.9.14 – راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Slingshot Stunt Driver 1.9.7 - راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Slingshot Stunt Driver برای اندروید

| بازی راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Slingshot Stunt Driver 1.9.14 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین از استودیوی بازی سازی TapNice است. اتومبیل‌رانی یک سبک محبوب در دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از تازه‌ترین عناوین جذاب و سرگرم‌کننده در سبک اتومبیل‌رانی به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم؛ جایی که شما می‌توانید با اتومبیل خود رانندگی، جامپ، تصادف، نمایش صحنه‌هایی خیره‌کننده و مانورهایی تماشایی را خلق کنید. آیا برای تبدیل شدن به یک راننده مطرح در این سری جذاب و تماشایی آماده هستید؟ تنها رانندگانی شجاع و کاربلد می‌توانند از پس چالش‌های این بازی با موفقیت بر بیایند؛ بنابراین این شما و این هم راننده تیر و کمانی!

این بازی قرار است که شما و وسیله نقلیه‌تان را در یک کمان قرار دهد تا بتوانید با حرکت به سمت عقب و سپس پرتاب، یک جهش تماشایی را شاهد باشید. وظیفه شما این است که در هر چالش، یک نشانه‌گیری دقیق را انجام دهید و سعی کنید در نقطه تعیین شده فرود بیایید. در هر چالش شما می‌توانید بیشترین سکه را کسب کنید و با این سکه‌ها، آپگرید‌هایی بینظیر را انجام دهید. هم اکنون می توانید بازی Slingshot Stunt Driver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Smash Cops Heat :

– امکان تنظیم کردن قدرت پرتاب

– قابلیت تعیین جهت پرش

– امکان تماشای جهت پرش، پرواز و تجربه‌ چالش‌هایی جذاب و دیدنی

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

– گرافیک بسیار عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Slingshot Stunt Driver 1 85x150 - دانلود بازی Slingshot Stunt Driver 1.9.14 - راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Slingshot Stunt Driver 2 85x150 - دانلود بازی Slingshot Stunt Driver 1.9.14 - راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Slingshot Stunt Driver 4 85x150 - دانلود بازی Slingshot Stunt Driver 1.9.14 - راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Slingshot Stunt Driver 3 85x150 - دانلود بازی Slingshot Stunt Driver 1.9.14 - راننده تیر و کمانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR