دانلود PRemoteM 0.5.10.2 – مدیریت و برقراری ارتباط چندگانه ریموت

دانلود PRemoteM 0.5.10.2 - مدیریت و برقراری ارتباط چندگانه ریموت

 

دانلود PRemoteM

| مدیریت و برقراری ارتباط چندگانه ریموت |

 

PRemoteM 0.5.10.2 نام یک ابزار رایگان و متن باز به منظور تعریف و مدیریت چندین ارتباط ریموت مختلف از طریق پروتکل‌های رایج است که با استفاده از ان کاربر می‌تواند تنظیمات مورد نظر خود برای هر ارتباط را یک بار تعریف و در هر زمان دیگری صرفا با کلیک بر روی آن، مجددا نشست پیشین را ادامه دهد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از طریق یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، به انواع کانکشن‌های موجود برای ارتباط ریموت دسترسی داشته و تنها با یک کلیک ساده به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این برنامه تا حد امکان قابلیت کاستومایز شدن دارد و کاربر می‌تواند محیط ظاهری و همینطور پارامترهای مربوط به ریموت کانشکن خود را تغییر دهد.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از طریق محیط زیبای آن، به راحتی تا هر تعداد ریموت کانکشن که نیاز دارید را تعریف و در هر زمان با یک کلیک به آن‌ها لاگین کنید. ارتباط ریموت به کامپیوتر و یا سرور، به مدیران شبکه و یا صاحبان زیرساخت‌های اینترنتی اجازه می‌دهد تا از هرکجای دنیا بتوانند از طریق خط اینترنت به دسکتاپ سرور خود دسترسی داشته باشند. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که در پنل زیبا و سریع آن بتوانید تا هر تعداد ریموت کانکشن را در قالب تب‌هایی مجزا از هم در حال اجرا داشته باشید و به طور همزمان با آن‌ها کار کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار PRemoteM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PRemoteM :

– پشتیبانی از RDP, SSH, VNC, Telnet, (S)FTP, RemoteAPP

– دارا بودن لانچر دسترسی سریع به ریموت سشن‌ها

– امکان برقراری چندین ارتباط ریموت به طور همزمان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند و امکان باز کردن ریموت کانکشن‌ها در قالب تب‌هایی مجزا از هم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PRemoteM.cover1  300x228 - دانلود PRemoteM 0.5.10.2 - مدیریت و برقراری ارتباط چندگانه ریموت PRemoteM.cover2  300x228 - دانلود PRemoteM 0.5.10.2 - مدیریت و برقراری ارتباط چندگانه ریموت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR