دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 – بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 - بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games برای اندروید

| بازی بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی PlayWay SA است. آیا تا به حال در رویای راه‌اندازی شرکت ساخت و ساز اختصاصی خود بوده‌اید؟ در این بازی اندرویدی شرایطی برای شما مهیا شده است تا بتوانید یک مرکز مخصوص به این کار را راه‌اندازی و مشتریان خود را جذب و از این راه کسب درآمد کنید. در این بازی، شما به عنوان یک طراح دکوراسیون داخلی منزل ایفای نقش می‌کنید که باید کسب و کار خود را از ابتدا آغاز و شروع به جذب مشتری کنید.

در این بازی یک ماجراجویی بزرگ در انتظار شماست. خلاقیت خود را به کار گیرید و با قبول سفارشات مشتریان، منازل آن‌ها را به محیطی زیبا و جذاب برای زندگی تبدیل کنید. شما به عنوان طراح داخلی، با انتخاب خود می‌توانید چیدمان وسایل را تغییر داده و در موارد خاص نیز اقدام به بازسازی برخی قسمت‌های خانه کنید. همچنان که در روند بازی پیش می‌روید، مهارت و تجربه کاری‌تان نیز ارتقا پیدا می‌کند و سفارشات بیشتری کسب می‌کنید. از این روی می‌توانید منازل قدیمی و نیاز به بازسازی را نیز با هزینه‌ای کمتر خریداری و با خلاقیت خودتان آن‌ها را بازسازی کنید و نهایتا با قیمتی بالاتر به فروش برسانید. هم اکنون می توانید بازی House Flipper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games :

– دارا بودن گرافیک جذاب و واقع‌گرایانه 3 بعدی

– دارا بودن گیم‌پلی بسیار عالی از نمای اول شخص

– امکان به انجام رساندن وظایف مختلف

– امکان خریداری و بازسازی منازل قدیمی

– امکان ارتقا دادن ابزارها و تجهیزات

– دارا بودن بیش از 500 آیتم مختلف برای چیدمان دکوراسیون داخلی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

House Flipper1 150x84 - دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 - بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت House Flipper2 150x84 - دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 - بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت House Flipper3 150x84 - دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 - بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت House Flipper4 150x84 - دانلود بازی House Flipper: Home Design & Simulator Games 1.05 - بازسازی خانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR